۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
بنیاد برکت امسال ۲۵۰۰ طرح اشتغال‌زا در گلستان اجرا می‌کند
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام گلستان:

بنیاد برکت امسال ۲۵۰۰ طرح اشتغال‌زا در گلستان اجرا می‌کند

گرگان- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان گفت: امسال بنیاد برکت دو هزار و ۵۰۰ طرح اشتغال‌زا اجرا و برای هفت هزار نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم اشتغال ایجاد می‌کند.

محمدمهدی سلمان زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در سال گذشته هزار و ۲۰۰ طرح اشتغال‌زا به همت بنیاد برکت در گلستان اجرا و برای سه هزار نفر شغل ایجاد شد.

وی با یادآوری اینکه سال گذشته در کشور ۱۲۰ هزار شغل و امسال ۱۸۰ هزار شغل به همت بنیاد برکت ایجاد می‌شود، افزود: بنیاد برکت برای محرومیت زدایی، توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی و کارآفرینی در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته تلاش می‌کند. 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان سلمان زاده ادامه داد: این ستاد در اشتغال اجتماع محور در استان گلستان در سال ۹۸ هزار و ۲۰۰  طرح اشتغال با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال اجرا کرد.

وی توضیح داد: این طرح‌ها در ۱۳ شهرستان به جز مراوه تپه (که برابر توافقات با بنیاد علوی این شهرستان به آنان محول شده)  و ۱۳۱ روستا در سراسر استان با طرح سحاب و آسمان انجام شد.

سلمانزاده با بیان اینکه طرح‌های اشتغال‌زا در رسته‌های شغلی چون پرورش دام سبک، سنگین، شتر، پرورش طیور، زنبور عسل و صنایع دستی و دیگر مشاغل خدماتی و صنعتی اجرا شده شد، خاطرنشان کرد: امسال  برآنیم در تحقق منویات مقام معظم رهبری و لبیک به شعار سال «جهش تولید» و در اقدامی جهادی توسط همکاران ستاد در استان، این میزان اشتغال اجتماع محور را به دو هزار و ۵۰۰  طرح و هفت هزار شغل مستقیم و غیر مستقیم برسانیم.

کد خبر: ۱۵٬۸۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha