۶ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
هزینه ۸۲ میلیارد تومانی تبلیغات در صورت های مالی خساپا | سهامداران بی اعتماد
بازار خبر داد

هزینه ۸۲ میلیارد تومانی تبلیغات در صورت های مالی خساپا | سهامداران بی اعتماد

خساپا در گزارش ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۰ منتهی به ۲۹ اسفند حدود ۸۲ میلیارد تومان هزینه تبلیغات و حضور در نمایشگاه کرده در حالی که زیانساز ترین شرکت بورسی است.

بازار؛ گروه بورس: با وجود اینکه خودرویی ها در روز شنبه به بهانه آغاز مجدد مذاکرات برجام و تعیین قیمت سهام تو دلی ها به صف خرید نشسته بودند، اما همان نمادها روز یک شنبه صف فروش شدند.

برای نمونه شرکت سرمایه گذاری رنا با نماد ورنا که متعلق به شرکت سایپاست در شش ماهه گذشته بیش از ۱۰۸ درصد بازدهی داشته است، در حالی که شرکت سودسازی خاصی نداشته و در آخرین گزارش های مالی شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل تر کمتر سود ساخته است.

از طرف دیگر خود سایپا همچنان زیان ساخته و سهامداران خرد را ناامید کرده، زیرا در گزارش ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۰ منتهی به ۲۹ اسفند این شرکت حدود ۸۲ میلیارد تومان هزینه تبلیغات و حضور در نمایشگاه کرده است.

در شرایط کنونی نماد خساپا در محدوده قیمتی ۱۹۰ تومان در حال معامله بوده و افشای اطلاعات برای فروش ملکی در اصفهان که پیش تر یکی از نمایندگی های سایپا در این شهر بوده احتمالا متوقف خواهد شد، اما با توجه به هزینه های بالای این شرکت که از جیب سهامداران خرج می کند پیش بینی می شود بار دیگر این نماد به سمت قیمت ۱۴۰ تومان حرکت کند و رشد اخیر خود را دوباره به زیان تبدیل می کند، مگر اینکه گزارش های مربوط به واگذاری تو دلی ها به قدری مثبت باشد که زیان انباشته ۲۰ هزار میلیارد تومانی سال های اخیر شرکت را جبران کند.

کد خبر: ۱۵۸٬۴۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha