۶ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶
آیا جهش قیمت ۴۰ درصدی برای توکن «چین لینک» محقق خواهد شد؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

آیا جهش قیمت ۴۰ درصدی برای توکن «چین لینک» محقق خواهد شد؟

با وجود ماه ها ریزش مداوم قیمت توکن لینک در بازار، اکنون نمودار قیمت این رمز ارز نشانه هایی از قدرت احتمال کافی برای جهش قیمت بروز داده است.

به گزارش بازار، با ادامه افزایش قیمت ارزهای دیجیتال در بازار، پیش‌بینی قیمت رمز ارز چین لینک نیز در مسیر صعودی قرار داشته و قیمت توکن این رمز ارز همچنان در حال افزایش است.

قیمت توکن LINK از زمان رسیدن به ۳۵ دلار در نوامبر سال گذشته در یک روند نزولی شدید قرار داشته است. این توکن اکنون ۸۶.۴ درصد کمتر از بالاترین قیمت تاریخ خود در می ۲۰۲۱ یعنی ۵۲.۷۰ دلار معامله می شود. رکود مداوم در بازارهای سفته‌بازی جهانی به طور کلی و ارزهای دیجیتال به طور خاص، کاملاً بر عملکرد قیمت چین لینک تأثیر منفی گذاشته است.

اکثر ارزهای دیجیتال در حال حاضر، تنها با کسری از بالاترین قیمت سال گذشته خود معامله می شوند که دلیل آن پایین بودن قیمت بیت کوین و عدم تحرک قیمت به سمت اهداق صعودی است. قیمت چین لینک نیز با فروش بی‌سابقه‌ای مواجه شده و هر توکن این رمزارز اکنون با قیمت ۷.۲۷ دلار معامله می‌شود. در ۱۸ ژوئن ۲۰۲۲، قیمت چین لینک به ۵.۴۱ دلار سقوط کرد و این درست همان روزی بود که بیت کوین تا ۱۷۶۰۰ دلار کاهش قیمت را تجربه کرد.

پیش بینی قیمت چین لینک

آیا جهش قیمت ۴۰ درصدی برای توکن «چین لینک» محقق خواهد شد؟


تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت چین لینک نشان می‌دهد که حرکت قیمت این ارز از نوامبر ۲۰۲۱ در یک گُوِه در حال سقوط قرار داشته است. اما نمودار قیمت در حال حاضر نشانه‌هایی از قدرت نشان می‌دهد که در حال تشکیل کف دوقلو است.

اگر قیمت چین لینک بتواند از گوه نزولی خارج شود، قیمت توکن LINK ممکن است در کمترین زمان به ۱۰.۳۳ دلار برسد. این سطح همچنین کاملاً با سطح اصلاحی ۰.۳۸۲ Fib که اوج آوریل ۲۰۲۲ را به پایین ترین سطح اخیر متصل می کند، همخوانی دارد.

همچنین لازم به ذکر است که این پیش بینی قیمت چین لینک در صورت بسته شدن روزانه کندل قیمت زیر ۵.۳۰ دلار باطل می شود. چنین رویدادی به طور بالقوه می تواند باعث ایجاد یک روند نزولی دیگر برای LINK شده و آن را به زیر ۴ دلار برساند.

کد خبر: ۱۵۸٬۴۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha