۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
ثبت ۵ اختراع در صنایع فولادی دانش بنیان مازندران
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

ثبت ۵ اختراع در صنایع فولادی دانش بنیان مازندران

نکا- لطیفی، فعال صنایع فولادی و پروفیل در مازندران از ثبت پنج اختراع در این واحد دانش بنیان خبر داد و گفت: تولید لوله و پروفیل بدون تعویض قالب از جمله اختراعات است.

مجید لطیفی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به ظرفیت بالای دانش فنی این شرکت دانش بنیان و ثبت پنج اختراع گفت: نمونه ماشین آلات و خط تولید این واحد تولیدی در ایران و خاورمیانه بی نظیر و منحصربفرد است.

وی با اظهار اینکه از سال ۸۳ در شهرک صنعتی نکا استقرار پیدا کردم، ادامه داد: طی بازه زمانی دو ساله، دانش فنی این صنعت چندبرابر شد. است.

وی با بیان اینکه خط تولید را یک کارگاه کوچک ۲۷۰ متری با امکانات ناچیز و سرمایه کم ایجاد کردیم، افزود: با تلاش ۱۰ ساله توانستیم به جهش بزرگ دست یابیم.

لطیفی با اشاره به صادرات محصولات به کشورهای مختلف از جمله قطر گفت: همچنین عمده محصولات به کشورهای آسیای میانه صادر شده است.

وی ادامه داد: با توجه به شعار سال جاری و وعده های دولت برای تامین مسکن، روش نوین تولید صنعتی مسکن را تدوین و طراحی کردیم.

مدیرعامل صنایع فولادی و پروفیل سنگین فولاد ماشین نکا یادآور شد: برای نمونه یک واحد هشت طبقه با تمام ویژگی هیا خوب و برجسته و قیمت مناسب در محوطه کارخانه احداث کردیم و این مسکن با قیمت مناسب قابل عرضه و واگذاری خواهد بود.

وی با اظهار اینکه از اواخر سال ۹۳ به عنوان شرکت دانش بنیان معرفی شدیم، گفت: مصرف انرژی با ظرفیت تولید برابر نسبت به دیگر خط های تولید یک سوم است.

وی شمار اشتغال ایجاد شده را ۱۲۰ نفر ذکر کرد و گفت: پنج اختراع از جمله خط تولید لوله و پروفیل بدون تعویض قالب، جرثقیل سقفی، دستگاه رل جمع کن در این شرکت دانش بنیان ثبت شده است.

کد خبر: ۱۵۸٬۳۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha