۵ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵
راه اندازی آشپزخانه امدادی برای زلزله زدگان چارک در کمپ اضطراری
معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) هرمزگان خبرداد؛

راه اندازی آشپزخانه امدادی برای زلزله زدگان چارک در کمپ اضطراری

بندرعباس- معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) هرمزگان از راه اندازی آشپزخانه امدادی برای زلزله زدگان بندر چارک در کمپ اضطراری خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از ستاد فرمان اجرای امام هرمزگان، سجاد امیریان زاده عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: پس از وقوع زلزله های مداوم در غرب هرمزگان، حسب دستور مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) هرمزگان و مدیرعامل بنیاد احسان اقدامات لازم جهت کمک به زلزله زدگان انجام شد.

امیریان زاده در حاشیه بازدید از منازل آسیب دیده مردم در بندرچارک عنوان کرد: قرارگاه جهادی و خدمت رسانی ستاداجرایی و بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی، با همکاری گروه های جهادی همکارستادجهت امدادرسانی به مردم آسیب دیده اقدام کردند.

امیریان زاده اظهار داشت: وقوع زلزله های مداوم در استان هرمزگان و به ویژه غرب هرمزگان ضمن آسیب به منازل مردم باعث ایجاد وحشت در بین ساکنین گردیده که باید در جهت تجهیز کمپ اسکان و توزیع چادر بین مردم اقدام گردد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی افزود: توزیع بسته های معیشتی و چادر در بین مردم و راه اندازی آشپزخانه امدادی برای ساکنین در کمپ اضطراری از اولویت های این ستاد بوده که با حمایت بنیاد احسان انجام می پذیرد.

گفتنی است در ۱۰روز گذشته بیش از یکصد زلزله در هرمزگان به وقوع پیوسته که سه مورد آن بیش از ۵ ریشتر بوده است.

کد خبر: ۱۵۸٬۳۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha