۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
۱۰ تصفیه خانه فاضلاب صنعتی در مازندران راه اندازی شد
در گفتگو با بازار؛

۱۰ تصفیه خانه فاضلاب صنعتی در مازندران راه اندازی شد

بابل- سعادتی- نماینده مردم بابل در مجلس با بیان اینکه واحدهای آلاینده صنعتی استان به تصفیه خانه فاضلاب مجهز شدند، گفت: ۱۰ تصفیه خانه فاضلاب صنعتی راه اندازی شد.

مهدی سعادتی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: واحدهای آلاینده صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی به تصفیه خانه فاضلاب و پساب مجهز و تاکنون ۱۰ طرح راه اندازی شده است.

وی ارزش ریالی این طرح ها را بیش از هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: دو پروژه بزرگ دیگر نیز دارای پیشرفت ۹۰ درصدی هستند که در ماه های آینده راه اندازی می شوند.

وی با بیان اینکه ورود دلالان به عرصه کشاورزی خسارت های سنگینی به این بخش وارد کرده است، گفت: با توجه به فصل شالیکاری، مردم انتظار دارند ستاد مقابله با قاچاق کار مشکلات کشاورزان را حل کنند.

سعادتی یادآور شد: طرح حفاری چاه در بابل و مازندران با جنوب کشور یکی شده و از نظر جغرافیایی در زمینه صدور مجوز درست نیست زیرا با دو متر حفاری به آب می رسیم و انتظار داریم مشکلات کشاورزان به ویژه در زمینه سوخت حل شود.

این نماینده مجلس گفت: دریافت هزینه های کلان از کشاورزان بابت حفاری چاه های زیرزمینی، فشار بیش از اندازه به آنان وارد کرده است و امیدواریم این مشکلات زودتر حل شود.

کد خبر: ۱۵۸٬۲۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha