۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
حجم بالای تردد در محورهای مواصلاتی پایتخت
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مطرح کرد

حجم بالای تردد در محورهای مواصلاتی پایتخت

حسن نیا، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به حجم بالای تردد در محورهای مواصلاتی تهران اذعان کرد: محورهای این استان می بایست ایمن و استاندارد باشد و در این زمینه با نصب نیوجرسی و جدا سازی لاین های رفت و برگشت اقدامات مناسبی صورت گیرد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به همراه حیدر نوروزی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده استان تهران از محورهای مواصلاتی و پروژهای در دستور کار راهداری این استان بازدید کرد.

حسن نیا ضمن بازدید از محورهراز در خصوص ارتقاء و ایمن سازی محوهای استان خاطر نشان کرد: اقبال و استقبال عموم کاربران جاده ای برای تردد از سطح محورهای استان تهران بالا است از این رو امیدواریم با برنامه ریزی و تلاش مضاعف شاهد سرعت قابل توجهی در روند پروژه های در دست اجرا باشیم.

وی به حساسیت و اهمیت بحث نگهداری از راه ها اشاره و بر تسریع در عملیات و حسن اجرای پروژه روکش ۳۰۰کیلومتر از راه های استان تهران با رعایت نکات فنی تاکید کرد.

این مقام مسئول در ادامه بازید از پروژه های مهم استان نیز به منظور رفع موانع اجرایی از از جمله تکمیل نمای دیواره های داخلی گالری امام زاده هاشم، مرمت دیواره های تخریب شده، مرمت سقف گالری و سردرب مذکور و ایجاد یک راه دسترسی سراسری برای زمان مذکور در پشت گالری سمت دره مشا نیز دستوراتی در خصوص تسریع در عملیات اجرایی آنان صادر کرد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به حجم بالای تردد در محورهای مواصلاتی پایتخت اذعان کرد: محورهای این استان می بایست ایمن و استاندارد باشد و در این زمینه با نصب نیوجرسی و جدا سازی لاین های رفت و برگشت اقدامات مناسبی صورت گیرد.

شایان ذکر است این مقام مسئول در بازدید یک روزه از محورهای مواصلاتی استان از کارخانه آسفالت شهرستان پاکدشت و گالری امازاده هاشم راهدارخانه آهک دره، جاده شکسته محدوده مبارک آباد، روکش آسفالت محدوده آبعلی، روشنایی داخل گالری و قرنیه آبچکان ها بازدید میدانی بعمل آورد. همچنین ساماندهی تقاطع هم سطح مهر آباد، آسفالت محور مواصلاتی شهرستان ری -ورامین و محور تهران -قم، بهسازی بازیافت تهران -ساوه وبهسازی محور آبعلی به هرازازجمله پروژه های مورد این بازدید بوده است.

این گزارش حاکی است، حیدر نوروزی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران هدف از این بازدید را بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه ها و نحوه عملکرد واحدهای اجرایی و بررسی کیفیت پروژه ها، معایب و نواقص احتمالی بیان کرد که با یاری خداوند و همت راهداران پروژه ها بدون وقفه در حال اجرا هستند.

کد خبر: ۱۵٬۸۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha