۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
جزئیات زمین های قابل واگذاری برکت
بازار خبر داد؛

جزئیات زمین های قابل واگذاری برکت

نماد برکت سه قطعه زمین با ارزش اسمی بیش از ۷۰ میلیارد تومان در کردان کرج با کاربری صنعتی دارد که واگذاری این زمین ها با ارزش روز می تواند سود غیرعملیاتی خوبی عاید سهامداران کند.

بازار؛ گروه بورس: در حال حاضر خبرها حکایت از این دارد که هلدینگ برکت با نماد برکت قرار است حدود ۷ هکتار از زمین های خود را به فروش برساند، بخشی از زمین های خود در شهرک ساخت تجهیزات دارویی را واگذار کند. طبق گزارش ها از دارایی های ثابت برکت در کردان کرج این شرکت سه زمین با متراژهای ۳۶۷۸۷ متر مربع، ۴۹۱۲۵ متر مربع و ۵۷۹۸۶ متر مربع در کردان دارد که به ترتیب ارزش دفتری این زمین ها ۱۷.۴ میلیارد تومان، ۱۹.۶ میلیارد تومان و ۲۸.۹ میلیارد تومان است.

با توجه به اینکه این زمین ها با کاربری صنعتی به صورت شش دانگ در اختیار برکت هست مانعی برای فروش این زمین ها وجود ندارد و از آنجایی که ارزش اسمی این سه قطعه زمین بیش از ۷۰ میلیارد تومان است ارزش روز این زمین ها بسیار بالاتر است و درصورت واگذاری این زمین ها می تواند سود غیرعملیاتی خوبی عاید سهامداران این شرکت ها کند.

همچنین هلدینک برکت یک زمین با متراز ۲۴۴۵۵ متر مربع در منطقه ویژه شیراز دارد که ارزش اسمی زمین ۵.۸ میلیارد تومان است که ارزش روز این زمین هم بسیار بالا رفته و می تواند به افزیاش سود غیرعملیاتی نماد برکت بیفزاید.

کد خبر: ۱۵۸٬۲۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha