۵ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵
رکورد تولید پلی اتیلن در پتروشیمی ایلام شکسته شد
مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام:

رکورد تولید پلی اتیلن در پتروشیمی ایلام شکسته شد

ایلام- مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام از ثبت رکورد بی‌سابقه تولید۴۴ تن پلی‌اتیلن سنگین در ساعت در این واحد صنعتی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی پتروشیمی ایلام، حسن نجفی‌سمنانی افزود: با مدیریت جهادی و تلاش شبانه‌روز متخصصین واحدهای الفین و HDPE رکورد تولید ۴۴ تن پلی‌اتیلن سنگین در ساعت شکسته شد.

وی با بیان اینکه ظرفیت طراحی واحد پلی‌اتیلن سنگین۴۰ تن در ساعت است که با تکیه بر دانش مهندسان جوان پتروشیمی ایلام به ‌پایداری۴۴ تن در ساعت افزایش یافت، ادامه داد:این رکورد از ابتدای راه‌اندازی ‌واحد HD در سال ۱۳۹۲ تاکنون بی‌سابقه بوده است.

نجفی‌سمنانی تحقق این رکورد را در راستای نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری مبنی بر تولید دانش ‌بنیان ، اشتغال‌آفرین مد نظر مقام معظم رهبری عنوان کرد و اظهار داشت: پتروشیمی ایلام با تولید مستمر، پایداری و تاب‌آوری در مسیر استمرار تولید بر مبنای ۴۵ تن در ساعت است.

مدیرعامل پتروشیمی ایلام با بیان اینکه ثبت رکورد تولید ۴۴ تن در ساعت نسبت به متوسط سال گذشته بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافته است،افزود: واحد الفین با تغییر در مهندسی برج‌های تقطیر ناحیه پروپیلن‌سازی، با توجه به نیاز بازار نسبت به ماه گذشته رشد ۳۰۰ درصدی پروپیلن گرید پلیمری داشته است.

کد خبر: ۱۵۸٬۱۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      0 0
      می دانید این رکورد ها در این شرکت ها چگونه شکسته می شود ؟ معمولا مدیر عامل ( که حتما با رابطه سر کار آمده است ) ، برای اینکه رکورد مدیر عامل قبلی را بشکند برای مدت کوتاهی تمام امکانات را بسیج کرده و با پرداخت اضافه کاری بی حساب و بدون توجه به هزینه های تولید ، میزان تولید را نوقتا ووبرای جند روز افزایش داده و رکورد شکسته می شود .‌مس از چند روز دوباره تولید پایین آمده و چه بسا به کمتر از قبل بر می گردد. ولی رکورد شکسته شده است !