۵ تیر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۰
جداسازی «آهن» آب شرب با یک دهم قیمت خارجی| بازچرخانی آب در خشکسالی ضرورت دارد
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

جداسازی «آهن» آب شرب با یک دهم قیمت خارجی| بازچرخانی آب در خشکسالی ضرورت دارد

گرگان- نوفلاح، مدیر بازرگانی شرکت شیمی گستر محیط زیست با اشاره به ضرورت بازچرخانی آب در شرایط خشکسالی کشور گفت: به همت جوانان ایرانی دستگاه جداسازی «آهن» آب شرب با یک دهم قیمت خارجی ساخته شده است.

علی نوفلاح در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: محصولات متعددی در حوزه تصفیه آب شرب و پساب طراحی و ساخته شده که از آن جمله می توان به دستگاه حذف آهن، حذف آرسنیک و حذف نیترات و کدورت اشاره کرد.

مدیر بازرگانی شرکت شیمی گستر محیط زیست گفت: حذف آهن از آب شرب از اولین محصولات شرکت بود که توانستیم با استفاده از کاتالیزور های خاص و با بهره گیری از چند سنگ معدنی این موضوع را محقق کنیم.

وی ادامه داد: در این روش دانش بنیان، سنگ های معدنی به یک جاذب طبیعی آهن از آب شرب تبدیل و آب خروجی فاقد آهن می شود.

نوفلاح بیان کرد: محصول تولیدی یک دهم قیمت مشابه خارجی قیمت دارد و موفق به اخذ همه تاییدیه ها شده و با اطمینان کامل به مشتریان ارائه می شود.

مدیر بازرگانی شرکت شیمی گستر محیط زیست افزود: طراحی و راه اندازی پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی هم توسط محققان این شرکت اجرایی شده و در حال حاضر می توانیم نیاز به تصفیه خانه همه صنایع و واحدهای تولیدی که پساب و فاضلاب تولید می کنند را برآورده کنیم.

نوفلاح یادآور شد: در محصول تولیدی شرکت همه نیازهای مراکز بیمارستانی، کشتارگاه ها و صنایع بزرگ غذایی پیش بینی شده و به راحتی می توانیم این اماکن را از تجهیزات وارداتی بی نیاز کنیم.

گفتنی است شرکت شیمی گستر محیط زیست در سال ۱۳۹۳ تاسیس شده و حدود ۱۶ نفر به صورت مستقیم در آن شاغل هستند.

کد خبر: ۱۵۸٬۱۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha