۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
آماده سازی ۲۴ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی برای سفر رئیس جمهور به همدان
استاندار همدان مطرح کرد:

آماده سازی ۲۴ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی برای سفر رئیس جمهور به همدان

همدان - استاندار همدان از آمادگی کامل این استان برای سفر رئیس جمهور خبر داد و گفت: ۲۴ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی و ۲۲ هزار میلیارد تومان در حوزه تسهیلات اقتصادی برای طرح در سفر تعریف شده است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد در شورای اداری رزن با بیان اینکه آمادگی کامل میزبانی از رئیس جمهور و هیئت همراه را داریم، اظهار کرد: بیش از ۲۴ هزار میلیارد تومان پروژه در حوزه‌ عمرانی و ۲۲ هزار میلیارد تومان در حوزه تسهیلات اقتصادی، برای طرح در سفر رئیس جمهور در نظر گرفته شده است.

وی گفت: تفاهم‌نامه‌هایی برای تاسیس پردیس‌ها و مراکز پژوهشی در حوزه صنعت با وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و علوم، تحقیقات و فناوری منعقد شده است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه ریل‌گذاری‌های خوبی در راستای تحقق شعار سال، انجام شده است، افزود: با توجه به ویژگی‌های استان همدان باید کشاورزی مبتنی بر دانش بوده و منطبق با شرایط آبی استان روزآمد شود.

وی با بیان اینکه با رویکردی نوین، پیگیر تسهیل و رفع موانع حوزه گردشگری در استان هستیم، اظهار کرد: زیرساخت‌های سفر اربعین در استان همدان نیز به‌ خوبی فراهم شده است.

قاسمی‌فرزاد گفت: در حوزه تنظیم و تامین بازار استان، چالش و مشکل خاصی وجود نداشته و کالاهای اساسی تا دوردست‌ترین روستاها، با طراحی شبکه توزیع قابل رصد و پایش انجام گرفته است.

کد خبر: ۱۵۸٬۱۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha