۵ تیر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۱
اعلام آمادگی گلدمن ساکس برای خرید پلتفرم رمزارزی سلسیوس
آخرین تحولات بازار رمزارزها؛

اعلام آمادگی گلدمن ساکس برای خرید پلتفرم رمزارزی سلسیوس

با ادامه درگیری و در آستانه ورشکستگی قرار گرفتن پلتفرم سرمایه گذاری و وام دهی رمزارزی سلسیوس، هلدینگ بزرگ بانکداری گلدمن ساکس از آمادگی خود برای خرید این پلتفرم با تخفیف چشمگیر خبر داد.

به گزارش بازار، با ادامه درگیری و در آستانه ورشکستگی قرار گرفتن پلتفرم سرمایه گذاری و وام دهی رمزارزی سلسیوس، هلدینگ بزرگ بانکداری گلدمن ساکس از آمادگی خود برای خرید این پلتفرم با تخفیف چشمگیر خبر داد.

بنا به گفته منابع آگاه، گلدمن ساکس پیشنهاد خرید این پلتفرم با رقم ۲ میلیارد دلار برای خرید این پلتفرم به همراه دارایی های دیجیتال ذخیره آن را داده است.

به نوشته نشریه وال استریت ژورنال، علیرغم ریزش های سنگین در بازار رمزارزها، گلدمن ساکس بودجه ای ویژه برای ورود به دنیای وب ۳ و فناوری های مالی مرتبط با آن در نظر گرفته است.

اکنون با افزایش احتمال اعلام ورشکستگی رسمی سلسیوس، گلدمن ساکس پیش بینی کرده که مدیران این شرکت برای پرداخت بدهی های ناشی از این ورشکستگی، اقدام به فروش دارایی های در اختیار این پلتفرم با قیمتی پایین تر از قیمت فعلی بازار خواهند نمود.

بنا به گفته منابع نزدیک به سلسیوس، به احتمال زیاد این شرکت طی هفته پیش رو به صورت رسمی اعلام ورشکستگی خواهد کرد و سرمایه گذاران بزرگی چون گلدمن ساکس می توانند نسبت به خرید آن و رمزارزهای تحت تصرف سلسیوس اقدام نمایند.

گفته شده که شرکت حقوقی بزرگ A&M مسئولیت رسیدگی به پرونده ورشکستگی مالی سلسیوس را برای دفاع از این شرکت در دادگاه بر عهده گرفته است.

لازم به ذکر است با ریزش سنگین بازار رمزارزها در پی فروپاشی دو شرکت ترا و ۳AC، بسیاری از سرمایه گذاران سلسیوس نسبت به برداشت بیش از ۱۵ میلیارد دلار اتریوم های خود از این پلتفرم وام دهی رمزارزی اقدام نمودند که منجر به تخلیه ذخایر رمزارزی آن و در نتیجه مسدود شدن تمامی فعالیت های این شرکت شد.

در پی این رخداد، قیمت ارز بومی سلسیوس به نام CEL تنها طی چند ساعت، ۵۱ درصد سقوط کرد.

کد خبر: ۱۵۸٬۱۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha