۴ تیر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۱
لزوم رصد تحرکات قیمتی دوج کوین| چشم انداز بلندمدت تا چه رقمی است؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

لزوم رصد تحرکات قیمتی دوج کوین| چشم انداز بلندمدت تا چه رقمی است؟

با بهبود نسبی در بازار رمزارزها طی روزهای اخیر، رمزارز دوج کوین نیز می تواند به زودی به یکی از پربازده ترین ارزهای بازار تبدیل شود.

به گزارش بازار، با بهبود نسبی در بازار رمزارزها طی روزهای اخیر که در پی تثبیت قیمت بیت کوین در محدوده بالای ۲۰ هزار دلار ایجاد شده، رمزارز دوج کوین نیز می تواند به زودی به یکی از پربازده ترین ارزهای بازار تبدیل شود.

علیرغم ثبت نتایج ناموفق دوج کویت طی یک سال گذشته و ضرر زیاد سرمایه گذاران این رمز ارز در همین بازاره زمانی، دوج کوین در حال حاضر در میان ۵ لیست برتر بازار ارزهای دیجیتال برای تحلیلگران و معامله کنندگان حرفه ای بازار قرار دارد و ظاهرا این میم کوین نه چندان دلچسب می تواند به زودی به یکی از پر بازده ترین ارزهای دیجیتال بازار تبدیل شود.

چشم اندازهای کالان و بلند مدت بسیاری از شرکت های سرمایه گذاری علاقمند به دوج کوین، حاکی از هدفگذاری قیمت آن در سطح قیمت ۱.۰۰ دلار است.

با دور شدن گاوها از خط روند تاریخی دوج کوین، قیمت این رمزارز اکنون روی ۰.۰۶۵ دلار معامله می شود. در این فرآیند، گاوها یک جهش موفق را از پایین ترین سطح ۱۹ ژوئن در ۰.۰۴۸ دلار به ثبت رساندند. اگر این جهش اولیه واقعاً نخستین موج یک رالی بزرگتر باشد، قیمت DOGE می تواند به موشکی متحرک با اهداف ۰.۱۷۵ دلار و بالاتر از آن طی این ماه تبدیل شود. شایان ذکر است که قیمت دوج کوین در حال حاضر، یک تلاقی صعودی پراکنده ایجاد کرده و تشخیص سیگنال های فنی برای نقاط کف و سقف هر یک از موج ها با توجه به شرایط متلاطم بازار بسیار مشکل است.

لزوم رصد تحرکات قیمتی دوج کوین| چشم انداز بلندمدت تا چه رقمی است؟

با اینحال، قبل از خرید، معامله گران باید به دنبال یک آزمایش مجدد موج C روی منطقه ۰.۰۵۷ دلار باشند. اگر آزمایش مجدد این مقاومت رخ دهد، نقطه بعدی پیس رو می تواند ۰.۰۶۹ دلار باشد. به خاطر داشته باشید که اگر سطح مهم ۰.۰۴۸ دلار نقض شده و شاهد ریزش قیمت باشیم، خرس‌ها می‌توانند مسیر خود را به سمت ۰.۰۳۷ دلار تغییر دهد که منجر به کاهش ۴۳ درصدی نسبت به قیمت فعلی خواهد شد.

کد خبر: ۱۵۸٬۱۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha