۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
مناطق نفت‌خیز موانع تحریم را پشت سر گذاشته است
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب:

مناطق نفت‌خیز موانع تحریم را پشت سر گذاشته است

اهواز ـ مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران تاثیر فراوانی روی این شرکت گذاشت ولی با وجود دانش فنی بومی، این تحریم‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم.

احمد محمدی در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص مشکلات ناشی از تحریم های آمریکا علیه ایران اظهار کرد: تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران تاثیرهای فراوانی روی فعالیت‌های این شرکت به عنوان بزرگترین تولید کننده نفت خام ایران گذاشت. واقعیت این است که این شرکت در سال گذشته به واسطه این تحریم‌ها، روزها و مشکلات سختی را سپری کرد. 

وی افزود: با وجود این، به دلیل عقبه کارشناسی و تخصصی بسیار با تجربه ای که این شرکت وجود داشت، با استفاده از پتانسیل نیروی بومی و متخصص خود موفق به عبور از تحریم‌هایی که در یکصد سال فعالیت نفتی بی سابقه بوده است، شدیم و اکنون تحریم‌ها تاثیری بر فعالیت‌های این شرکت ندارد. 

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب تاکید کرد: با وجود همه این مشکلات، اهداف تولید نفت در این شرکت در سال ۱۳۹۸ محقق شد و حتی در کنار آن از برخی اهداف تعیین شده برای این شرکت در سال گذشته هم فراتر رفتیم و این امر جز با وجود نیروی انسانی کارآمد و باتجربه و متعهد، به دست نمی‌آمد. 

محمدی عنوان کرد: یکی از راه‌های عبور از تحریم در این شرکت، استفاده مناسب از توان دانش فنی شرکت‌های ایرانی بود که آنها علاوه بر درخشش در این حوزه، نشان دادند توان فنی و تخصص بالایی دارند و شرایط سخت تحریم‌ها این مزیت را داشت که ما شرکت‌های ایرانی فعال در صنعت نفت در به مرز شکوفایی و رونق بخشی برسانیم. 

وی تصریح کرد: آثار کوتاه مدت تحریم‌های ظالمانه علیه کشور در این شرکت به کلی خنثی شده و تاثیر بلندمدت آنها در زمینه تأمین تجهیزات راهبردی، جلب سرمایه و تأمین نقدینگی به تدریج تا حد زیادی مرتفع شد. 

کد خبر: ۱۵٬۷۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha