۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
بازگشایی مجدد درب صادراتی منطقه ویژه در ماهیرود
رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی خبرداد؛

بازگشایی مجدد درب صادراتی منطقه ویژه در ماهیرود

بیرجند_ رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: درب صادراتی منطقه ویژه استان که از ۴ ماه گذشته بسته شده بود مجدد بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار بازار، مرتضی صفدری زاده بعدازظهر پنج شنبه در دیدار با سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی اظهار کرد: از ۴ ماه گذشته بنا به دلایلی از سوی کشور افغانستان درب صادراتی منطقه ویژه اقتصادی در ماهیرود بسته شد.

وی ادامه داد: از همان روزهای آغازین استاندار در تهران پیگیریهای زیادی داشتند تا بلاخره به لطف الهی روز گذشته در دیداری که در بندر ابونصر فراهی در خاک کشور افغانستان داشتیم درب صادرات منطقه ویژه اقتصادی در ماهیرود مجدد بازگشایی شد که با این امر شاهد توسعه روز افزون صادرات خواهیم بود.

صفدری زاده با تاکید براینکه با بازگشایی مجدد درب صادرات منطقه ویژه اقتصادی در ماهیرود نه تنها آمار صادرات خراسان جنوبی بلکه امار صادرات کشور هم رشد خواهد داشت گفت: در راستای توسعه ترانزیت و عبور کالای خارجی از قلمروی کشور، ارسال تمامی محموله‌های عبور خارجی به مقصد افغانستان از طریق مرز ماهیرود بلامانع است.

صفدری زاده ضمن قدردانی از حمایت های استاندار و سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، از اشرفی خواست هرکجا که لازم است راهنمایی ها و توصیه های لازم را به مجموعه منطقه ویژه اقتصادی استان داشته باشند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی هم در این دیدار ضمن تشکر از مجموعه منطقه ویژه اقتصادی به ویژه ریاست این سازمان که در استان خراسان جنوبی سرمایه گذاری کرده است، از کارافرینی و اشتغال در این برهه از زمان به عنوان بهترین و نیکوترین عمل یاد کرد.

جواد اشرفی با بیان اینکه ما معتقدیم باید درگام نخست سرمایه گذار موجود را حفظ کرد گفت: افرادی که در استان سرمایه گذاری کنند از آنها حمایت خواهیم کرد.

اشرفی ادامه داد: بارها در جلسات مختلف مطرح کردیم که رسانه ها باید در جامعه امیدآفرینی کنند در کنار مطالبه گری و نقدهایی که مطرح میکنند به نقاط مثبت هم بپردازند.

کد خبر: ۱۵۷٬۹۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha