۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳
سندباکس آزمون نوآوری‌هاست
رئیس کل بانک مرکزی:

سندباکس آزمون نوآوری‌هاست

رییس بانک مرکزی گفت: سندباکس در ایران که مستعدان زیادی دارد، فضای خوبی برای آزمون نوآوری‌هاست.

به گزارش بازار، علی صالح آبادی در مراسم رونمایی از سندباکس بانک مرکزی گفت: محیط بانکداری در کشور مستعد توسعه و استفاده از نوآوری های جدید است و سندباکس باعث آزمون نوآوری‌ها می شود.

وی افزود: امیدوارم این محیط آزمون باعث تسهیل نوآوری در صنعت بانکداری کشور شود. من اطمینان دارم هر زمان که به صاحبان فناوری میدان دادیم با دانش فنی خود می توانند خالق فرص های حدید در محیط اجرا و عمل باشند.

رییس بانک مرکزی افزود: با افتخار امروز بعد از ۴۰ روز محیط آزمون تنظیم گری بانک با شرکت ملی انفورماتیک رونمایی می کنیم.

صالح آبادی گفت: امیدوارم این کار بتواند هم به ما و هم به شما کمک کند این اتفاق مثبت و برد برد برای صنعت بانکداری و فین تک ها خواهد بود.

وی افزود: امروز کسی نیست که مشتری نظام‌بانکی نباشد و همه با صنعت بانکداری کار دارند. اصلاحات نظام بانکداری را شروع کرده ایم مثلا اصلاح رابطه دولت با بانک ها و بانک مرکزی و مردم.

رییس بانک مرکزی گفت: در هر کدام از این رابطه ها فناوری به ما کمک می‌کند از آن استقبال می کنیم تا نظام های بانکی را نظارت کنیم و همچنین بانک ها و نهادهای متولی خدمات خوب به مردم ارائه دهند.

صالح آبادی افزود: امیدوارم در فاصله زمانی کوتاه مسئولان مربوطه از نتیجه گیری این آزمون خبر دهند که چه نتایجی به همراه داشته است. ما بعنوان ناظر حوزه پولی و بانکی کشور وظیفه خود می دانیم شرایطی را فراهم کنیم که نوآوری در کشور رشد کند.

کد خبر: ۱۵۷٬۸۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha