۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
گرانی افسارگسیخته امان مردم را بریده است
نماینده مردم زابل در مجلس:

گرانی افسارگسیخته امان مردم را بریده است

دهمرده، نماینده مردم زابل در مجلس از وجود گرانی های افسارگسیخته انتقاد کرد.

به گزارش بازار، حبیب الله دهمرده در نشست علنی امروز (چهارشنبه یک تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: گرانی افسارگسیخته امان مردم را بریده است.

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون در مجلس یازدهم اظهار کرد: بستن بند کمال خان بر روی رودخانه هیرمند توسط بدخواهان بشریت اعم از آمریکا، انگلیس، اسرائیل و آل سعود یک فاجعه و تراژدی در سیستان رقم می زند و موجب می شود مردم ولایی از روی استیصال و ناچاری ترک دیار و خانه خود کنند و تنگه احد ایران تخلیه شود.

وی افزود: تسریع در انتقال آب از دریای عمان، پرداختن به آب ژرف، دریافت حقابه ایران از افغانستان و ساماندهی آب های سطحی، پرداخت خسارت به کشاورزان به دلیل خشکسالی و بخشودگی و استمهال وام آنها، معاف کردن مردم سیستان از مالیات، تامین آرد مورد نیاز، استفاده از ظرفیت های مرز و مناطق آزاد و بازارچه های مرزی، پیگیری طرح رزاق، اجرای رتبه بندی معلمان و بازنشستگان و توجه به حق التدریسی ها و خرید خدمتی ها از دیگر موضوعاتی است که مسئولان باید به آن توجه کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: ساماندهی حاشیه نشینی ها و نیروهای شرکتی، تسریع در خواهرخواندگی شهرهای تهران، اصفهان و مشهد با شهرهای سیستان براساس قول رئیس جمهور، تعریض بزرگراه زابل- زاهدان و بهسازی راه های روستایی از دیگر موضوعاتی است که باید به آنها توجه شود. همچنین از همکاری معاون پارلمانی رئیس جمهور با نمایندگان قدردانی می شود.

کد خبر: ۱۵۷٬۸۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha