۲ تیر ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۶
قانون تسهیل صدور مجوز کسب و کار موجب سالم سازی و توزیع عادلانه ثروت می شود
عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

قانون تسهیل صدور مجوز کسب و کار موجب سالم سازی و توزیع عادلانه ثروت می شود

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اجرای دقیق قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار دست افراد را برای اعمال نظرات شخصی کوتاه کرده و شاهد سالم سازی و توزیع عادلانه ثروت در کشور خواهیم بود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، مهرداد گودرزوند چگینی عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، ضمن تاکید براینکه قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار یکی از قوانین موثر در حوزه اشتغالزایی است، گفت: اکنون وظیفه مجلس پیگیری لازم برای اجرای درست این قانون از سوی دستگاه‌های مدنظر است تا جلوی بسیاری از رانت‌ها، مفاسد و باند بازی‌ها گرفته شود.

وی ادامه داد: قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار به سلامتی کار کمک کرده و زمینه‌های ایجاد عدالت را برای تمام افراد مهیا می‌کند تا تحصیلکرده ها کشور به راحتی فعالیت های مورد نظر خود را انجام دهند.

گودرزوندچگینی تصریح کرد: بحث درگاه ملی و ثبت اطلاعات موجب می شود تا دست برخی کوتاه و اعمال نظرات شخصی حذف شود و اینگونه رانت، فساد و امضاهای طلایی در حوزه کسب و کار قطع شده و فروش مجوزها از میان برود. در صورت مسدودسازی فساد اداری در هر بخشی مسلما شاهد سالم سازی و توزیع عادلانه ثروت در کشور خواهیم بود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: اکنون ما در کشور با کمبود ثروت مواجه نیستیم تنها وجود برخی معضلات مانند رانت و فساد در حوزه اقتصادی مشکلاتی را بوجود آورده است، براین اساس اجرای دقیق قانون تسهیل صدور مجوز کسب و کار به توزیع عادلانه ثروت کمک کرده و موجب اشتغالزایی جوانان شود.

کد خبر: ۱۵۷٬۷۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha