۲ تیر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۰
غربالگری و یا اصلاح روش‌ها در دولت لازم است| سه نرخی شدن قیمت آرد فساد زاست
نماینده مردم صومعه‌سرا در گفتگو با بازار:

غربالگری و یا اصلاح روش‌ها در دولت لازم است| سه نرخی شدن قیمت آرد فساد زاست

سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه‌سرا گفت: وزرا یا توان کافی و کارایی لازم برای حل مشکلات را ندارند، یا اینکه به برخی از موضوعات بی توجهی می‌کنند.

سید کاظم دلخوش، در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به مبحث چند نرخی شدن قیمت آرد بیان کرد: علی رغم اینکه رئیس‌جمهور تلاش می‌کند و بی حاشیه کار می‌کند، اما غربالگری در دولت و یا اصلاح روش‌ها لازم است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: مردم در شرایط فعلی تحت فشار هستند. ما گفته بودیم که ارز ترجیحی نباید به یک باره حذف شود و حذف ارز ترجیحی ۶ قلم کالا، روی قیمت هزار قلم کالای دیگر اثر می‌گذارد.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس بیان کرد: برنامه‌ریزی درستی باید در زمینه تأمین نهاده‌های دامی انجام شود تا با کمبود گوشت و مرغ مواجه نشویم.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه حتما سه نرخی شدن قیمت آرد فسادزاست، بیان کرد: به واقع ما در گذشته هم مشاهده کرده ایم که هر کالایی چند نرخی شود، فسادآور خواهد شد.

این نماینده مجلس اظهارکرد: در حال حاضر آرد فانتزی و شیرینی پزی یک نرخ، تعاونی یک نرخ و آزاد هم یک نرخ است که این روند باید اصلاح شود.

دلخوش ادامه داد: وزرا یا توان کافی و کارایی لازم برای حل مشکلات را ندارند، یا اینکه به برخی از موضوعات بی توجهی می‌کنند.

این نماینده مجلس ادامه داد: مردم از ما توقع ندارند. دولت باید از راهکارها برای حل مشکلات اقتصادی استفاده کند و باید وضعیت معیشتی مردم در نظر گرفته شود.

کد خبر: ۱۵۷٬۷۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha