۱ تیر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۰
«معارضات» چالش جدید شهربازی مدرن گرگان| تکمیل پروژه های نیمه تمام را پیگیریم
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

«معارضات» چالش جدید شهربازی مدرن گرگان| تکمیل پروژه های نیمه تمام را پیگیریم

گرگان- گرزین، عضو شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به این که شهربازی مدرن معارض دارد، گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام در دستور کار شورا و شهرداری گرگان قرار دارد.

ناصر گرزین در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: شورای ششم گرگان با تلاطم خاص کار خود را آغاز کرد و هم اکنون به آرامش نسبی رسیده است.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان افزود: باید برنامه ریزی کرده و پروژه های نیمه تمام را به سرانجام برسانیم؛ نخست «بازار موزه هفت شهر» که پیشرفت فیزیکی خوبی دارد که در کنار آن بیمارستان تخصصی هم احداث می شود.

وی بیان کرد: پروژه مهم دیگر «شهربازی مدرن» است که از دوره پنجم آغاز شده و مباحث زیادی در مورد آن مطرح بوده و چندین معارض دارد.

گرزین ادامه داد: شهرداری به دنبال آن است تا بتواند مشکلات این پروژه را برطرف کرده و در این راستا جلسات متعددی برگزار شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص شهربازی بیان کرد: این پروژه باید فازبندی شده تا به سرانجام برسد؛ اولین فاز که در سال ۱۴۰۱ به اتمام خواهد رسید سالن سرپوشیده شش هزار متری است که پیشرفت فیزیکی قابل قبولی دارد و در داخل آن بخش خصوصی طرح‌های خود را اجرا می کند.

وی گفت: دومین فاز مربوط به سورتمه است که قبلاً قرارداد آن منعقد شده و تا هفته آینده به ایران می‌رسد و توسط ۱۶ کانتینر از بندرعباس به گرگان می آید.

گرزین ادامه داد: باید زیرساخت‌های سورتمه را فراهم کنیم که بخشی از آن به معارضات برمی گردد و در صورت رفع آن بزودی انجام می شود.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: این سورتمه بهترین سورتمه ایران و آسیا بوده چون ارتفاع پایه های آن بلند است و هم اکنون در حال طراحی ایستگاه شروع و پایانی هستیم.

وی افزود: سومین اولویت چرخ فلک است که ارتفاع آن ۱۲۱ متر بوده و بلندترین چرخ و فلک ایران و خاورمیانه خواهد بود؛ بزودی فراخوان سرمایه گذاری آن منتشر می شود.

گرزین در خصوص زیرساخت های شهربازی هم گفت: قراردادی با قرارگاه خاتم الانبیا(ص) داشتیم که باید آن را تعیین تکلیف کنیم؛ این فاز ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و روند اجرای آن کُند بوده و بخشی از مطالبات پیمانکار هم پرداخت شده است.

کد خبر: ۱۵۷٬۷۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha