۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
 تکلیف ۶۰ درصد از متقاضیان طرح‌های حمایتی مسکن در زنجان تعیین شد
رئیس اداره برنامه ریزی مسکن راه و شهرسازی زنجان:

تکلیف ۶۰ درصد از متقاضیان طرح‌های حمایتی مسکن در زنجان تعیین شد

زنجان- رئیس اداره برنامه ریزی مسکن راه و شهرسازی زنجان گفت: تکلیف بیش از ۶۰ درصد از متقاضیان طرح‌های حمایتی مسکن از ابتدای شروع طرح تا کنون در استان تعیین تکلیف شده است.

به گزارش بازار، به نقل از راه و شهرسازی زنجان، بهزاد کردلو با بیان اینکه بیش از ۶۰ هزار نفر در استان زنجان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند، گفت: از این تعداد بیش از ۴۳ هزار نفر مربوط به شهرستان زنجان است که در حدود ۱۵ هزار نفر مجرد (دختر و پسر) هم جزء این متقاضیان هستند.

وی با بیان اینکه برای ۱۰ هزار نفر از متقاضیان حائز شرایط اولیه در شهرستان زنجان و براساس اولویت بندی پیامک تشکیل پرونده ارسال شده است، اظهار کرد: در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت نیز پیامک تشکیل پرونده به متقاضیان ارسال شده است.

رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان، با اشاره به اینکه تشکیل پرونده و پالایش اطلاعات متقاضیان در شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر بر عهده اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان است، ادامه داد: در این شهرها هم وضعیت متقاضیان واجد شرایط تعیین تکلیف شده است.

کردلو با بیان اینکه متقاضیان بر مبنای متاهل بودن، سن متقاضی، تعداد فرزند اولویت بندی شده و جهت تشکیل پرونده به صورت مرحله‌ای پیامک به آنان ارسال می‌شود، گفت: متقاضیان با حضور در کارگزاری نهضت ملی مسکن نسبت به تشکیل پرونده و بررسی مدارک متقاضی اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: برای مابقی متقاضیان هم طی ماههای آتی به صورت مرحله‌ای جهت تشکیل پرونده، پیامک ارسال خواهد شد و در این میان به کارگزاری نهضت ملی مسکن مراجعه کرده و پس از تشکیل پرونده, افتتاح حساب و تخصیص پروژه خواهند شد.

رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان یاد آور شد: فرم «ج» تمام متقاضیان متاهل بررسی و در سامانه ثبت نام اعمال شده است و در زمان تشکیل پرونده نیز سابقه مالکیت (استعلام از اداره کل ثبت اسناد و املاک استان) و سابقه ۵ سال سکونت نیز بررسی می‌شود.

کردلو متذکر شد: تکلیف بیش از ۶۰ درصد از متقاضیان طرح‌های حمایتی مسکن از ابتدای شروع طرح تا کنون در استان زنجان (از لحاظ افتتاح حساب، رد درخواست، تایید نهایی و تخصیص پروژه) مشخص شده است.

کد خبر: ۱۵۷٬۵۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha