۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
آغاز اجرای نیوجرسی در محور تهران- مشهد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران خبر داد

آغاز اجرای نیوجرسی در محور تهران- مشهد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از ایمن سازی‌ محورهای مواصلاتی، آغاز اجرای نیوجرسی در محور تهران- مشهد و رفع ۹۰ درصد از نقاط حادثه‌خیز موجود در محور کمربندی دوم تهران خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حیدر نوروزی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران، از بررسی نقاط پرحادثه در محورهای این استان خبر داد و گفت: در جلسات کمیسیون ایمنی راه‌های کشور در این خصوص تصمیماتی گرفته شده است.

وی افزود: در گذشته نیز تعدادی از نقاط میان پلیس راه و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، به عنوان نقاط پرحادثه معرفی شد؛ چراکه اغلب تصادفات جرحی و فوتی و ... در یک نقطه رخ می‌داد.

نوروزی با بیان اینکه راهداران استان تهران با بررسی‌های لازم رفع نقاط را در دستور کار قرار دادند، عنوان کرد: رفع نقاط حادثه‌خیز همچنان ادامه دارد تا اگر نقطه جدیدی تعریف شد، در اسرع وقت در راستای رفع آن گام برداریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران اقدامات انجام شده در جهت ایمن‌سازی مسیرها را مطلوب خواند و اظهار کرد:‌ در محور تهران به سمت قم در گذشته از گاردریل استفاده شده بود، اما با توجه به اجرای نیوجرسی مفصلی این محور ایمن شد.

وی افزود: در بسیاری از محورهای مواصلاتی همچون محور تهران-مشهد این اقدام انجام می‌شود و اجرای نیوجرسی نیز در محور مذکور آغاز شده است.

نوروزی از ایمن‌سازی محور امام رضا(ع) خبر داد و گفت: در این محور نقطه حادثه‌خیزی تحت عنوان خاورشهر وجود داشت که با جابه‌جایی صورت گرفته، ایمنی لازم حاصل شد.

وی با اشاره به نقاط حادثه خیز متعدد در محور کمربندی دوم تهران، اظهار کرد: با توجه به بهسازی، روکش و اجرای نیوجرسی مفصلی، ۹۰ درصد نقاط حادثه‌خیز در محور کمربندی دوم تهران رفع شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران خاطرنشان کرد: در سایر محورها براساس تناسب موجود، هماهنگی خوبی با پلیس راه استان تهران وجود دارد و در بحث رفع نقاط حادثه‌خیز محورهای مواصلاتی استان با هماهنگی با پلیس راه گام‌های موثری برداشته شده است.

کد خبر: ۱۵۷٬۳۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha