۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱
دولت با تاخیر در اختصاص بودجه محرومیت زدایی، موجب هدررفت منابع نشود
نماینده مردم رزن در مجلس:

دولت با تاخیر در اختصاص بودجه محرومیت زدایی، موجب هدررفت منابع نشود

نماینده مردم رزن در مجلس با اشاره به اختصاص بودجه محرومیت زدایی سال ۱۴۰۰ با تاخیر و با فهرست بهای سال ۱۴۰۱ گفت: دولت با تاخیر در اختصاص بودجه محرومیت زدایی، موجب هدررفت منابع نشود.

به گزارش بازار، حسن لطفی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۹ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به هیات رئیسه مجلس گفت: ۱۹ هزار میلیارد تومان در بودجه سال ۱۴۰۰ برای محرومیت زدایی در حوزه های آب، بهداشت، درمان، راه و... پیش بینی شد، اما به دلیل بی برنامگی در اجرای این قانون، سازمان برنامه و بودجه و مسئول مناطق محروم، این مسئله را تا پایان سال بلاتکلیف گذاشت و در نهایت ۲۸ اسفندماه با فهرست بهای سال ۱۴۰۱ ابلاغ و به مناقصه گذاشت!

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس یازدهم افزود: با این اقدام ۳۰ درصد یعنی ۶ هزار میلیارد تومان از این منابع به هدر رفت، چرا مجلس و هیات رئیسه به این موضوع ورود نکردند، ما نگران آن هستیم که برای بودجه محرومیت زدایی سال جاری نیز همین اتفاق تکرار شود. هیات رئیسه نباید اجازه دهد این قصه پرغصه تکرار شود. متاسفانه پس از گذشته ۳ ماه هنوز اجرای بندهای بودجه سال ۱۴۰۱ در همین زمینه به مرحله عملیاتی شدن نرسیده است.

کد خبر: ۱۵۷٬۱۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha