۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳
واگذاری زمین به شرکت‌های دانش‌بنیان به صورت اقساطی و تنفس
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی خبر داد؛

واگذاری زمین به شرکت‌های دانش‌بنیان به صورت اقساطی و تنفس

تبریز- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی از اعلام آمادگی برای واگذاری زمین صنعتی به شرکت‌های دانش‌بنیان در شهرک‌های صنعتی بعثت و اسکو در راستای تحقق شعار سال خبر داد.

به گزارش بازار، سیدمرتضی نیرومند اسکویی در جمع خبرنگاران از واگذاری زمین صنعتی به شرکت‌های دانش بنیان خبر داد و اظهار کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان با حمایت‌های مشاور فناوری و نوآوری استاندار آذربایجان شرقی در نظر دارد نسبت به واگذاری زمین به شرکت‌های دانش بنیان در شهرک‌های صنعتی اسکو و بعثت اقدام کند.

وی افزود: با توجه به دستورالعمل بهره برداری از زمین اعیانی و تاسیسات شهرک‌ها و نواحی صنعتی، صنفی و فناوری در سال ۱۴۰۱ مشوق‌های در نظر گرفته شده برای شرکت‌های دانش بنیان می‌توان به جمعاً تا سقف ۱۰ درصد در کل مبلغ می‌توان اشاره کرد.

نیرومند اسکویی با اشاره به مصوبه جلسه هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران درباره بسته حمایتی از واحدهای دانش بنیان و صنایع پیشرفته گفت: در حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیان و فناورانه برای اراضی با مساحت بیش از ۳ هزار مترمربع ۱۰ درصد نقدی و اقساط ۴۸ ماهه با تنفس ۶ ماهه در پرداخت اقساط و با مساحت کمتر از ۳هزار مترمربع ۱۰ درصد نقدی و اقساط ۴۲ ماهه با تنفس ۶ ماهه در پرداخت اقساط در نظر گرفته شده است.

کد خبر: ۱۵۷٬۰۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha