۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
با تبلت ۱۴.۶ اینچی غول پیکر سامسونگ آشنا شوید| مشخصات فنی گلکسی تب ۸ اولترا
آخرین تحولات دنیای فناوری؛

با تبلت ۱۴.۶ اینچی غول پیکر سامسونگ آشنا شوید| مشخصات فنی گلکسی تب ۸ اولترا

اگر به دنبال خرید یک تبلت مناسب و قدرتمند برای انجام کارهای روزمره یا حتی گیمینگ هستید، محصول جدید سامسونگ می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد.

بازار؛ اگر به دنبال خرید یک تبلت مناسب و قدرتمند برای انجام کارهای روزمره یا حتی گیمینگ هستید، محصول جدید سامسونگ یعنی «گلکسی تب ۸ اولترا» می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد.

مسخصات فنی این تبلت به اندازه ای مناسب است که می توان از آن به عنوان یک تبلت فوق العاده قدرتمند یاد کرد. قلم نوری، چیپست قدتمند و صفحه نمایش بسیار زیبا از جمله شاخصه های اصلی تب ۸ اولترا است که آن را به یکی از جذاب ترین تبلت های بازار تبدیل کرده است.

اما در خصوص ابعاد صفحه نمایش این تبلت، می توان نزدیکترین گزینه به مشخصات فنی با آن را تبلت ۲.۹ اینچی آی پد پرو شرکت اپل دانست که تنها مقدار کمی از گلکسی ۸ اولترا بزرگتر است. البته صفحه نمایش محصول سامسونگ ۱۴.۶ اینچ بوده که در نوع خود عالی بوده و برای انجام بسیاری از امور مانند پرزنتیشن های کاری بسیار مناسب بوده و حقیقت این است که تاکنون شاهد ارائه تبلتی با این ابعاد در بازار نبوده ایم.

در خصوص پردازشگر قدرتمند این تبلت باید گفت که از اسنپدراگون نسل ۸ بر روی آن استفاده شده و صفحه نمایش آن نیز با رزولوشن ۱۸۴۸ x ۲۹۶۰ از نوع AMOLED است که استفاده از شبکه ارتباطی ۵G نیز آن را به یک دستگاه به روز و جذاب تیدیل کرده است.

تنها ممکن است ابعاد این تبلت برای شما کمی حیرت آور باشد که می توان آن را در زمره تبلت های غول پیکر دانست! ابعاد کلی این دستگاه ۳۲۶ x ۲۰۸ x ۵.۵mm و وزن آن نیز ۷۲۸ گرم اعلام شده است.

حافظه داخلی گلکسی تب ۸ اولترا نیز ۵۱۲GB بوده که می توانید تا سقف ۱ ترابایت کارت حافظه نیز به آن اضافه نمایید. رم این تبلت نیز بر اساس نسخه آن، در سه سایز ۸، ۱۲ و ۱۶ گیگابایت به بازار عرضه شده است.

اما برای پخش مولتی مدیا نیز به مشکل بر نخواهید خود و ۴ اسپیکر تعبیه شده بر روی این دستگاه با امکان تنظیم زیر و بم صدا، کاملا شما را راضی خواهد کرد.

دوربین جلوی این تبلت نیز ۱۲ مگاپیکسل قدرت داشته که برای برگزاری جلسات ویدئو کنفرانس بسیار عالی و رضایت بخش خواهد بود.

کد خبر: ۱۵۶٬۸۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha