۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
۹۸ میلیارد تومان اعتبار به دهلران اختصاص یافت
در قالب مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت؛

۹۸ میلیارد تومان اعتبار به دهلران اختصاص یافت

ایلام- علیزاده، نماینده مردم دهلران در مجلس با اشاره به ظرفیت‌های نفت و گاز دهلران گفت: ۹۸ میلیارد تومان در قالب مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت به دهلران اختصاص یافت.

بهزاد علیزاده در گفت‌وگو با بازار ضمن اظهار اینکه از محل مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت ۹۸ میلیارد تومان در بخش های مختلف شهرستان دهلران هزینه می شود، تصریح کرد: برای سال ۱۴۰۱ از محل مسئولیت های اجتماعی نفت مبلغ ۴۷ میلیارد تومان اعتبار با هماهنگی که با بنیاد مسکن استان و مرکز صورت گرفته بین روستاهای بخش های تابعه شهرستان دهلران از بخش سراب میمه، زرین آباد، بخش مرکزی و موسیان دشت عباس هزینه خواهد شد.

وی تاکید کرد: بیشتر مطالبات مردم روستاهای استان ایلام در حوزه آب شرب است که با اعتباراتی که برای سال جاری در این حوزه وجود دارد، شاهد رفع مشکلات آب شرب خواهیم بود.

نماینده دهلران در مجلس به مطالبات دامداران در زمینه تامین علوفه اشاره کرد و بیان کرد: با حذف ارز یارانه ای مشکلاتی برای کشاورزان بوجود می آید ولی با توجه به تصمیم دولت و تامین ۲۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار از طریق تسهیلات ارزان قیمت و با بهره ۱۰ درصد از متولیان انتظار است دامداران از این تسهیلات بهره مند شوند.

علیزاده به خرید دام مازاد و پیگیری از طریق وزیر اشاره و افزود: خرید دام توسط پشتبانی دام در دستور کار است که امیدواریم این موضوع تسریع شود.

کد خبر: ۱۵۶٬۸۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha