۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
فروش شیر خام گلستان به مازندران | شیر شرکت پگاه از خارج استان تهیه می شود
مدیرعامل شرکت پگاه گلستان خبرداد؛

فروش شیر خام گلستان به مازندران | شیر شرکت پگاه از خارج استان تهیه می شود

گرگان- کیان پور، مدیرعامل شرکت پگاه گلستان گفت: برای تهیه مواد اولیه، شیرخام از شهرستان گناباد و اصفهان خریداری می کنیم، در حالی که شیر دامداران گلستان به شرکت های مازنداران فروخته می شود.

محمد رضا کیان پور در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: برای تهیه مواد اولیه، شیرخام شرکت پگاه گلستان از شهرستان گنابادو اصفهان تامین می شود در حالی که شیر دامداران استان به مازنداران فروخته می شود.

مدیرعامل شرکت پگاه گلستان ادامه داد: در پرداخت مطالبات دامداران تلاش داریم بر اساس توافقی که با آنها انجام می دهیم پرداخت مطالبات را نیز داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه قرارداد با هر دامداری با توجه به تولید کارخانه انجام می شود، افزود: پرداخت برخی مطالبات هفته ای و به روز است و برخی نیز یک ماه الی ۴۵ روزه است که بر اساس توافقی که انجام دادیم شیر خرید و فروش می شود.

کیان پور با اشاره به اینکه زمانی تولید صادراتی داریم، افزود: با توجه به تولید و فروش کارخانه پرداخت مطالبات انجام می شود، برخی مواقع با توجه به شرایطی که در بازار حاکم است، مردم استفاده کمتری از فرآورده های لبنی دارند و این سبب می شود تا پول تولید دیرتر به کارخانه برگردد، اما با این وجود تلاش کردیم که با توجه به توافق پرداخت مطالبات به دامداران را داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت پگاه گلستان ضمن گلایه از فروش شیر دامداران گلستانی به شرکت کاله مازندارن، گفت: این شرکت ۷۰ الی ۸۰ هزار تن از دامداران گلستان شیر خریداری می کند و پرداخت مطالبات دامداران توسط این شرکت ۹۰ روزه است.

کیان پور تصریح کرد: این در حالی است که کارخانه های لبنی گلستان مجبور هستند مواد اولیه و شیر خام را از استان های دیگر و در یک مسیر طولانی تر خریداری کنند.

وی با اشاره به اینکه کارخانه پگاه گلستان شیرخام را از گناباد اصفهان خریداری می کند، افزود: اگر شرایط به گونه ای رقم بخورد که مسئولان اجازه ندهند شیر به دیگر استان ها به فروخته شود، کارخانه های استان این ظرفیت را دارند که تولیدات داخل استان را خریداری و مطالبات دامداران را نیز به موقع پرداخت کنند.

مدیرعامل شرکت پگاه گلستان در خاتمه گفت: در این مورد چندین بار نیز با مسئولان مکاتبه داشتیم اما متاسفانه تاکنون به نتیجه ای نرسیده ایم.

کد خبر: ۱۵۶٬۸۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمود IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      0 0
      سلام و خداقوت شهریتان گناباد جز استان خراسان رضوی می باشد نه اصفهان

      پاسخ سایت: سلام. با سپاس از پیام شما. یک شهر گناباد هم در استان اصفهان داریم. البته بعد از پیام شما، اصلاح مختصری برای توضیح این موضوع در خبر انجام شد.