۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
طراحی سیستم تصفیه پساب‌های مجتمع پارس جنوبی توسط شرکت‌های دانش‌بنیان
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

طراحی سیستم تصفیه پساب‌های مجتمع پارس جنوبی توسط شرکت‌های دانش‌بنیان

بوشهر- شمشیری معاون مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی از طراحی سیستم تصفیه پساب‌های مجتمع گاز پارس جنوبی توسط شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور خبر داد.

حسین شمشیری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی در حوزه نفت و گاز در سطح کشور دارای جایگاه خاصی است و بخش زیادی از سبد انرژی کشور را در اختیار دارد.

وی افزود: اکنون تعداد ۱۲ پالایشگاه استاندارد در مجتمع گاز پارس جنوبی فعال و پویا هستند و روزانه ۷۰۵ میلیون مترمکعب گاز از پارس جنوبی به شبکه سراسری ارسال می‌شود.

معاون مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی خاطر نشان کرد: مشکلات و چالش‌های زیست‌محیطی از اساسی‌ترین دغدغه‌های این مجموعه است و امیدوارم با تلاش و همفکری دستع‌جمعی بتوانیم بر این معضل غلبه کنیم.

شمشیری تصریح کرد: برای کاهش فلرها و همچنین کمتر شدن پساب صنعتی و ضایعات زیست محیطی در این پالایشگاه‌ها از تمام ظرفیت موجود بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

وی بیان کرد: با همکاری پارک علم و فناوری و مجموعه‌های دانش‌بنیان، راهکارهای جدیدی برای غلبه بر مشکلات زیست محیطی در این مجتمع تدوین شده که امیدوارم به نتایج مورد نظر برسیم.

معاون مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی یادآور شد: یکی از مجموعه‌های دانش‌بنیان، برای تصفیه پساب‌های مجتمع گاز پارس جنوبی سیستمی را طراحی کرده که امیدوارم با ساخت و راه‌اندازی این سیستم، کمکی به دفع پساب‌ها شود.

شمشیری افزود: مجتمع گازی پارس جنوبی از ارتباط و همکاری سه جانبه محیط زیست و پارک علم و فناوری و مجتمع گازی پارس استقبال می‌کند و امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

کد خبر: ۱۵۶٬۸۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha