۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
آغاز بکار نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی و غذایی منطقه
با حضور ۶۶۵ شرکت داخلی و خارجی صورت گرفت؛

آغاز بکار نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی و غذایی منطقه

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته (ایران آگروفود) امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران گشایش یافت.

به گزارش بازار، در این نمایشگاه بیش از ۵۷۰ شرکت داخلی و ۹۵ شرکت خارجی نوین‌ترین تولیدات، صنایع، تجهیزات و ماشین آلات خود را در معرض دید علاقمندان قرار دادند.

امسال در نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته علاوه بر شرکت‌های داخلی، شرکت‌هایی از ۱۸ کشور اسپانیا، اتریش، امارات متحده عربی، ایتالیا، آلمان، برزیل، بلاروس، بلژیک، ترکیه، تونس، دانمارک، روسیه، سوئیس، عمان، سوریه، فرانسه، هلند و هند حضور دارند.

سفیر بلاروس در ایران با جذاب خوندن پیشرفت‌های صنایع غذایی و کشاورزی ایران از آمادگی کشورش برای عقد موافقت نامه به منظور واردات صنایع غذایی از ایران با وجود محدودیت‌های تحریمی خبر داد.

همچنین در نمایشگاه امسال، شرکت‌ها و صنایع دانش بنیان در حوزه بومی سازی ماشین آلات و تدوین دانش فنی نقش پررنگی دارند.

شرکت کنندگان در این نمایشگاه با بیان اینکه مشکل تامین مواد اولیه همچنان باقی است تاکید کردند با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، تعرفه واردات ماشین آلات و تجهیزات به میزان وعده داده شده کاهش نیافت.

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته تا ۳۰ خرداد از ساعت ۹ الی ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

کد خبر: ۱۵۶٬۸۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha