۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
پرواز حجاج از ترمینال یک فرودگاه امام انجام می شود

پرواز حجاج از ترمینال یک فرودگاه امام انجام می شود

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی از ادامه پذیرش مسافران حج تمتع ۱۴۰۱ در ترمینال سلام و اعزام آنها از طریق ترمینال اصلی فرودگاه خبر داد.

به گزارش بازار، سعید چلندری گفت: تمام مسافران حج تمتع ۱۴۰۱ از ترمینال سلام عازم می شوند و ابتدا مراحل چک و بازرسی های پلیس فرودگاه صورت می گیرد و سپس در سالن ترانزیت، گذرنامه و کارت ها گرفته شده و نهایتا مهر خروج زده می شود.

وی با اشاره به انتشار تصاویری که نشان می دهد مسافران از ترمینال یک فرودگاه سوار هواپیما می شوند بیان کرد: برخی اهل فن معتقدند سیکل یا cycle (گردش در فرودگاه) رخ می دهد به همین خاطر پرواز از ترمینال یک صورت می گیرد.

چلندری تاکید کرد: از ترمینال سلام تا ترمینال یک، ۷ دقیقه فاصله وجود دارد از همین رو از اتوبوس های ولوو برای جابجایی حجاج استفاده می کنیم تا در مسیر بتوانند روی صندلی بنشینند که البته هزینه تامین این اتوبوس ها را شهر فرودگاهی پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه از این پس تمام سفرهای زیارتی از ترمینال سلام انجام می شود یادآور شد: در تامین نیروی انسانی مورد نیاز با مشکل مواجه بودیم که این امر رفع شده است.

چلندری در پایان در خصوص تسویه حساب با بنیاد مستضعفان به عنوان سازنده ترمینال سلام تصریح کرد: با رییس بنیاد مستضعفان گفتگوهای خوبی داشتیم و قرار شد بدهی های خود را به صورت اقساطی پرداخت کنیم.

کد خبر: ۱۵۶٬۸۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha