۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
تولید سلول بنیادی از موجودات دریایی در پارک‌علم و فناوری استان بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

تولید سلول بنیادی از موجودات دریایی در پارک‌علم و فناوری استان بوشهر

بوشهر- حبیبی رئیس پارک علم و فناوری استان بوشهر از تولید سلول بنیادی از موجودات دریایی در پارک علم و فناوری استان بوشهر خبر داد.

حسن حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: با توجه به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال " تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین"، همه باید شرایط را برای فعالیت بیشتر مجموعه‌های فناور فراهم کرده و شرکت‌های دانش‌بنیان را عملا حمایت کنیم.

وی افزود: اقتصاد دانش بنیان دارای مزایای بسیار زیادی است و اشتغالی که از این حوزه ایجاد می‌شود، پایدار است و علاوه بر آن به مشاغل جدید و جانبی نیز منجر می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری استان بوشهر خاطر نشان کرد: بر اساس آخرین آمار موجود، تعداد ۷ هزار واحد دانش بنیان در سطح ۳۱ استان کشور فعالیت دارند و حدود ۸۲۰ هزار شغل مستقیم و پایدار ایجاد کرده‌اند و در استان بوشهر نیز شاهد موفقیت‌های خوبی در این عرصه هستیم.

حبیبی تصریح کرد: مجموعه های دانش بنیان و مبتنی بر علم و فناوری در استان بوشهر مورد حمایت قرار دارند و تاکنون مشاغل ارزشمندی ایجاد شده و طرح‌های بسیار خوبی نیز اجرایی شده و یا در حال اجراست.

وی از تولید سلول بنیادی از موجودات دریایی در استان بوشهر خبر داد و گفت: یکی از مجموعه‌های دانش‌ بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان بوشهر، موفق به تولید سلول بنیادی از موجودات دریایی شده و چنانچه این موضوع تجاری‌سازی شود یک اقدام بزرگ و ارزشمند است.

حبیبی ابراز داشت: صدور مجوز های این طرح با کندی جلو می‌رود و انتظار داریم مسئولان ذیربط نسبت به همکاری بیشتر و موثرتر با این گونه طرح‌ها اهتمام ورزند تا در تحقق شعار سال به موفقیت برسیم و در ایجاد اشتغال به نتایج لازم است یابیم.

کد خبر: ۱۵۶٬۸۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha