۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۹
دولت متعهد به حل مشکلات مردم به خصوص مسایل اقتصادی است
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

دولت متعهد به حل مشکلات مردم به خصوص مسایل اقتصادی است

اصفهان - اسماعیلی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دولت متعهد به حل مشکلات مردم به خصوص مسایل اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدمهدی اسماعیلی عصر پنج شنبه در ادامه سفر هیئت دولت به اصفهان عصر در جمع مردم و مسئولان دهاقان اظهار داشت: دولت با سفرهای هفتگی به استان های مختلف قصد احصا مشکلات و دیدار رو در رو با مردم را دارد.

وی با بیان اینکه در این سفرها سعی می شود تصمیم گیری ها در راستای رفع این مشکلات باشد، ابراز داشت: در یک سفر یک یا چند روزه قرار نیست همه مشکلات حل شود و ما هم ادعایی نداریم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به جراحی اقتصادی دولت و حذف ارز ترجیحی خاطرنشان کرد: این موضوع یک ضرورت بود چراکه بسیاری از اختصاص این ارز برای واردات کالاهای اساسی باعث ایجاد فساد و رانت در کشور شده بودند.

دولت متعهد به حل مشکلات مردم به خصوص مسایل اقتصادی است
وی با اشاره به اینکه دولت متعهد به حل مشکلات مردم به خصوص مسایل اقتصادی است، گفت: با حذف ارز ترجیحی ممکن است در ابتدا مشکلات و سختی هایی برای مردم ایجاد شود ولی با این کار دست دلالان از سفره مردم کوتاه می شود.

اسماعیلی با اشاره به اینکه شرایط اقتصادی در دولت جدید ارتقا می یابد، افزود: البته شرایط سخت و مشکل است ولی با کمک و همدلی مردم از این شرایط سخت عبور می کنیم.

وی همچنین از بیمه خبرنگاران استانی خبر داد و اظهار داشت: امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده زمینه رضایت اصحاب رسانه را فراهم کنیم.

کد خبر: ۱۵۶٬۷۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha