۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۲
رفع مشکل زاینده‌رود در گرو انسجام در تصمیمات سه قوه است
نماینده مردم اصفهان در مجلس:

رفع مشکل زاینده‌رود در گرو انسجام در تصمیمات سه قوه است

اصفهان - طغیانی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشکل زاینده رود در گرو انسجام در تصمیمات سه قوه است.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی طغیانی شامگاه پنج شنبه در جلسه شورای اداری استان اصفهان که با حضور رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت برگزار شد، اظهار داشت: زاینده رود فقط متعلق به مردم اصفهان ندارد بلکه نمادی از برقراری حیات در فلات مرکزی ایران است.

وی با بیان اینکه متاسفانه تصمیمات غلط در گذشته باعث شده است که سرنوشت زاینده رود اینگونه شود، ابراز داشت: آن چیزی که از ابهت زاینده رود هم اکنون شاهد هستیم یک جاده خاکی است که در حجم وسیعی از شهر اصفهان و مسیرهای این رود شاهد هستیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خشکی زاینده رود باعث شده است که مشکلات زیادی برای کشاورزان ایجاد شود، خاطرنشان کرد: البته معضلات زیست محیطی هم بر این مشکلات اضافه شده است.

وی با اشاره به اینکه حل مشکل زاینده رود با تصمیمات جزیره ای حل نمی شود، گفت: حل مشکل زاینده رود در گرو انسجام در تصمیمات سه قوه است.

طغیانی با اشاره به اینکه مردم چیزی هیچ‌چیزی بیش از حق خود را نمی خواهند، افزود: در این بین نباید حق مردم این شهر ضایع شود چراکه سابقه درخشان مردم این منطقه در انقلاب اسلامی بسیار نمایان است.

وی با اشاره به اینکه قوه قضاییه باید در مورد حفر چاه های غیرمجاز ورود پیدا کند، تاکید کرد: ما توقع حل یک شبه مشکلات را نداریم ولی باید تصمیماتی اتخاذ شود تا روند حل این معضلات و مشکلات تسریع یابد.

کد خبر: ۱۵۶٬۷۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha