۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹
۲۲ هزار پرستار در سراسر کشور استخدام می‌شوند
وزیر بهداشت:

۲۲ هزار پرستار در سراسر کشور استخدام می‌شوند

اصفهان - عین اللهی، وزیر بهداشت گفت: قصد داریم با برنامه ریزی درست بیش از ۲۲ هزار پرستار در سراسر کشور را استخدام کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام عین اللهی عصر پنج شنبه در حاشیه سفر به شهرستان بویین میاندشت و در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به بیست و پنجمین سفر استانی رئیس جمهور به استان اصفهان اظهار داشت: مهمترین هدف از این سفرها ملاقات اعضای هیئت دولت به صورت چهره به چهره با مردم است.

وی با اشاره به اینکه در برنامه داریم که بیش از ۲۲ هزار پرستار را استخدام کنیم، ابراز داشت: البته برای پرستارانی که در دوران مبارزه با کرونا کمک سیستم بهداشتی و درمانی بودند ۲۰ امتیاز ویژه برای استخدام آنها منظور می شود.

وزیر بهداشت همچنین با اشاره به اینکه میانگین تعداد تخت های بیمارستانی در استان اصفهان کمتر از میانگین کشوری است، تصریح کرد: برای رفع این کمبودها در حال برنامه ریزی هستیم که برای این موضوع از خیرین هم کمک می طلبیم.

اعتبارات ویژه برای توسعه زیرساخت های سلامت اصفهان
وی با اشاره به اینکه استان اصفهان دارای گسترگی فراوان است، گفت: در حال تلاش هستیم تا اعتبارات ویژه ای برای توسعه زیرساخت های سلامت این استان اختصاص بدهیم.

عین اللهی با اشاره به اینکه امسال حدود ۱۲ هزار تخت بیمارستانی به بهره برداری می رسد، تاکید کرد: امیدواریم با اقدامات و فعالیت های انجام شده در حوزه بهداشت و سلامت رضایت مردم را به دست بیاوریم.

کد خبر: ۱۵۶٬۷۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha