۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹
اعتبار پروژه لایروبی خلیج گرگان توسط سازمان مدیریت بحران کشور تامین شد
مدیر بنادر و دریانوردی گلستان:

اعتبار پروژه لایروبی خلیج گرگان توسط سازمان مدیریت بحران کشور تامین شد

گرگان- اسعدی، مدیر بنادر و دریانوردی گلستان با اشاره به بازدید معاون سازمان مدیریت بحران کشور از پروژه لایروبی خلیج گرگان، گفت: اعتبار پروژه لایروبی خلیج گرگان توسط سازمان مدیریت بحران کشور تامین شد.

اله یار اسعدی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: عصر امروز(پنج شنبه) معاون سازمان مدیریت بحران کشور از محل اجرای پروژه لایروبی و احداث دیواره حفاظتی در خلیج گرگان بازدید کرد.

مدیر بنادر و دریانوردی گلستان افزود: تجهیزات و ماشین آلات قرار گاه خاتم الانبیاء (ص) هم اکنون در منطقه مستقر شده و در حال احداث عملیات دایک در کانال های ارتباطی خلیج به دریا هستند.

وی گفت: شش بیل مکانیکی برای احداث دیواره حفاظتی در جنوب جزیره آشوراده مشغول فعالیت هستند و روند ایجاد دایک در حال انجام است.

اسعدی ادامه داد: در سفر ریاست جمهوری به استان گلستان و دستورات اجرایی رییس جمهور، لایروبی خلیج گرگان آغاز شد و تامین اعتبار از سوی سازمان مدیریت بحران کشور انجام شد.

در همین راستا، رسول حسام، معاون پیشگیری و کاهش پذیری سازمان مدیریت بحران کشور هم گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبار سازمان مدیریت بحران کشور برای لایروبی کانال های ارتباطی خلیج گرگان به دریا به سازمان بنادر و دریانوردی اختصاص یافت.

گفتنی است خلیج گرگان سال‌هاست که گرفتار چالش‌هایی از جمله کمبود آب برای تجدید حیات آبزیان و لایروبی نکردن کانال های آبرسان شده و این عوامل بر بحرانی شدن شرایط منطقه افزوده و ضرورت تلاش برای حل آن را جدی تر کرده است.

کد خبر: ۱۵۶٬۷۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
      0 0
      زنده باد آقای اسعدی و همکاران پرتلاش