۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷
تامین آب شرب شهرستان چادگان را مدنظر داریم| توجه به اقتصاد مبتنی بر گردشگری
وزیر نیرو در چادگان:

تامین آب شرب شهرستان چادگان را مدنظر داریم| توجه به اقتصاد مبتنی بر گردشگری

اصفهان - محرابیان، وزیر نیرو بر تامین آب شرب در شهرستان چادگان تاکید کرد و گفت: آبرسانی به ۲۲ روستای شهرستان چادگان هرچه سریع تر در قالب جهاد آبرسانی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار؛ بعدازظهر روز پنج‌شنبه، همزمان با بیست و پنجمین سفر استانی رئیس‌جمهور به اصفهان، علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو در جلسه شورای اداری شهرستان چادگان حضور یافت.

در ابتدای نشست اداری در شهرستان چادگان جواد شمسی‌پور، فرماندار شهرستان چادگان ضمن خیر مقدم به وزیر نیرو و هیات همراه اظهار کرد: شهرستان چادگان در دو بخش چنارود و مرکزی بالغ بر ۳۵ هزار نفر جمعیت دارد که در سند توسعه آمایش سرزمین دو بخش کشاورزی و گردشگری تعریف شده است که مساعدت مسئولان می‌تواند در تحقق این هدف موثر باشد.

در ادامه حجت‌الاسلام رضایی، امام جمعه شهر زیارتی رزوه، بیان کرد: موضوع آب آشامیدنی در اولویت مطالبه این شهرستان کم برخوردار است و تاکید می‌شود مطالبات مردمی در دولت سیزدهم محقق شود.

تکمیل طرح فاضلاب شهر رزوه
وی افزود: تکمیل طرح فاضلاب شهر رزوه نیازمند تامین بودجه است که امیدواریم با مساعدت وزارت نیرو مرتفع شود.

در ادامه این نشست حسین محمد صالحی دارانی نماینده یازدهم، فریدن و فریدونشهر اظهار کرد: شهر کم برخوردار چادگان و روستاهای چنارود نیازمند تامین اعتبار برای پروژه های فاضلاب و آب شرب است.

در ادامه وزیر نیرو، فرماندار شهرستان چادگان و نماینده فریدن و فریدونشهر در مجلس یازدهم در پنل شورای اداری شهرستان چادگان حاضر شدند.

کشاورزی و دامداری و اقتصاد مبتنی بر گردشگری
علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو در پنل شورای اداری شهرستان چادگان، اظهار کرد: خدمتگزار مردم شریف چادگان و سخت‌کوش شهرستان چادگان هستیم چرا که این مردم، سنگربان اقتصاد تولیدی کشور هستند؛ کشاورزی و دامداری و اقتصاد مبتنی بر گردشگری در این منطقه حاکم است.

وی با اشاره به اینکه نقطه‌نظرات مردم احصا شده است، خاطرنشان کرد: هدف از سفرهای استانی رئیس‌جمهور ملاقات چهره به چهره با مردم است.

محرابیان با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های ناتمام در اولویت برنامه‌های رییس‌جمهور است، گفت: از مهم‌ترین پروژه‌های این منطقه، توسعه جاده دوبانده اصفهان به چادگان در راستای رفاه شهروندان خواهد بود تا علاوه بر ارتقا امنیت جاده‌ای، صنعت گردشگری توسعه یابد.

تجهیز و تکمیل بیمارستان چادگان
وی تجهیز و تکمیل اعتبار بیمارستان در شهرستان چادگان را از دیگر دستاوردهای سفر رئیس جمهور به اصفهان معرفی کرد و افزود: امیدواریم با توسعه مراکز درمانی در شهرستان چادگان سطح رفاه درمانی این منطقه افزایش یابد.

وی بر تامین آب شرب شهرستان چادگان تاکید کرد و گفت: در جهاد آبرسانی کشور، تامین آب شرب پایدار، ده هزار روستا درحال اجراست که امیدواریم ۲۲ روستا در شهرستان چادگان در قالب این طرح قرار دارد.

۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل فاضلاب در شهرستان چادگان
وزیر نیرو با اشاره به دریافت مصوبه ۲۰۰ میلیارد تومان تکمیل فاضلاب در شهرستان چادگان، بیان کرد: چنانچه مجوز ماده ۲۳، از سازمان برنامه ردیف اعتبار برای زمین تصفیه خانه در شهر زروه انجام شود، مسأله فاضلاب در این دو منطقه به ثمر می‌نشیند.

وی اضافه کرد: در راستای رفاه غیور مردان عشایر شهرستان چادگان، سهم  مجموعه های مبتنی بر انرژی خورشیدی در استان اصفهان دو برابر می‌شود.

کد خبر: ۱۵۶٬۷۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha