۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
اعلام تنفس در مجمع سالانه گروه دارویی برکت| برگزاری مجمع به دو هفته آینده موکول شد
بازار خبر می‌ دهد

اعلام تنفس در مجمع سالانه گروه دارویی برکت| برگزاری مجمع به دو هفته آینده موکول شد

برگزاری مجمع سالانه گروه دارویی برکت به دلیل فراهم نبودن صورت های مالی با اعلام تنفس به دو هفته دیگر موکول شد.

بازار؛ گروه صنعت: بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی گروه دارویی برکت بر روی سامانه کدال، قرار بود امروز ۲۶ خرداد ماه جاری، مجمع سالانه گروه دارویی برکت در راستای بررسی صورت های مالی با حضور رحیم اسماعیلی دانا نماینده گروه سرمایه گذاری البرز به عنوان رئیس مجمع، اکبر برندگی مدیرعامل گروه دارویی برکت، سید مهدی ناصری نماینده شرکت سرمایه گذاری اعتلا البرز به عنوان ناظر اول، فرشید مرادی نماینده گروه دارویی سبحان و به عنوان ناظر دوم، مصطفی ظهیر معاون مالی شرکت و دبیر مجمع و جمعی از اعضای هیئت مدیره و سهام داران برگزار شد.

به رغم اینکه قرار بود امروز صورت های مالی گروه دارویی برکت مورد بررسی و تصویب قرار بگیرد اما به دلیل آمده نبودن صورت مالی یکی از شرکت های زیر مجموعه گروه دارویی برکت، با اعلام تنفس و رعایت ماده ۱۰۴ قانون تجارت، برگزاری مجمع به زمانی دیگر موکول شد.

در این راستا رحیم اسماعیلی دانا، رئیس مجمع و نماینده گروه سرمایه گذاری البرز در خصوص رسمیت جلسه اظهار داشت: با حضور ۵۳.۶۴ درصد از سهام داران که حدود ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون سهم را به خود اختصاص می دهند جلسه رسمی اعلام می شود.

وی ادامه داد: به دلیل آماده نبودن صورت مالی یکی از شرکت های زیر مجموعه گروه دارویی برکت، مجمع اعلام تنفس می کند. بنابراین زمان برگزاری دوباره آن از طریق سامانه کدال و سایت رسمی شرکت اطلاع رسانی خواهد شد. همچنین بر اساس ماده ۱۰۴ قانون تجارت تشکیل دوباره جلسه در مدت قانونی و در نهایت تا دو هفته دیگر برگزار می شود.

مصطفی ظهیر، معاونت مالی شرکت نیز اضافه کرد: با توجه به اینکه یکی از شرکت های فرعی مجموعه نتوانسته گزارش حسابرس را به موقع آماده کند؛ لذا تا زمانی که گزارش حساب رسی شرکت ارائه نشود نمی توانیم گزارش کلی را منتشر کنیم.

کد خبر: ۱۵۶٬۷۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha