۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
تصویب منطقه آزاد شهرضا در دستور کار قرار گرفته است
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

تصویب منطقه آزاد شهرضا در دستور کار قرار گرفته است

اصفهان - اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تصویب منطقه آزاد شهرضا در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدمهدی اسماعیلی در جریان سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به استان اصفهان پیش از ظهر پنج شنبه در حاشیه سفر به شهرضا در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دولت سیزدهم همه تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم به کار بسته است، اظهار داشت: بنا به توصیه رئیس جمهور، وزرا و مدیران دولت باید برای رفع مشکلات و معضلات مردم شبانه روز کار کنند.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین مشکلات شهرضا و دهاقان در در حوزه آب و فاضلاب است، ابراز داشت: این موضوع را به وزیر نیرو انتقال میدهیم تا برای رفع آن اقدامات لازم انجام شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در توسعه اقتصادی و رونق تولید در سطح کشور تصریح کرد: به این منظور تصویب منطقه آزاد شهرضا در دستور کار قرار گرفته است.

تقویت بنیان اقتصادی خانواده ها
وی با بیان اینکه منطقه آزاد شهرضا می تواند رونق اقتصادی و توسعه کسب و کار را در منطقه به همراه داشته باشد، گفت: این موضوع علاوه بر اشتغال زایی سبب تقویت بنیان اقتصادی خانواده ها و ساکنین شهرضا و دهاقان نیز می شود.

اسماعیلی یکی از مهمترین حوزه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در صنعت تبلیغات دانست و افزود: البته فعالین این حوزه مشکلاتی به خصوص در تامین کاغذ دارند که این مشکلات در کارگروهی با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر صمت در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه برنامه های برای خودکفایی داخلی در موضوع کاغذ در حال آماده سازی است، تاکید کرد: واردات کاغذ هر سال مقدار زیادی ارز از کشور خارج میکند که با خودکفایی در تولید داخلی علاوه بر اشتغال زایی سبب عدم خروج ارز از کشور هم می شود.

توسعه و پایداری اقتصادی با مردمی سازی یارانه‌ها
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مردمی سازی یارانه ها اظهار داشت: این موضوع در کوتاه مدت ممکن است مشکلات و سختی هایی برای مردم داشته باشد ولی در دراز مدت سبب توسعه و پایداری اقتصادی می شود.

کد خبر: ۱۵۶٬۷۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha