۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
اختلاف ۳۰ درصدی قیمت تخم مرغ با نرخ مصوب| احتمال تغییر مدیران در برخی وزارتخانه‌ها
نماینده گرمسار و آرادان در مجلس:

اختلاف ۳۰ درصدی قیمت تخم مرغ با نرخ مصوب| احتمال تغییر مدیران در برخی وزارتخانه‌ها

گرمسار- مطهری، نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه اختلاف ۳۰ درصدی قیمت تخم مرغ با نرخ مصوب پیگیری شود، گفت: دولت مشکلات تولید کننده تخم مرغ را بررسی کند.

اردشیر مطهری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران از اختلاف ۳۰ درصدی قیمت تخم مرغ با نرخ مصوب خبر داده که دولت باید به آن رسیدگی کند، بیان داشت: ضرر صنف تولید کننده تخم مرغ و مرغ باعث ایجاد موانع متعدد شده است.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ هزار تن مازاد تخم مرغ تا شهریور خواهیم داشت، گفت: رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران البته از ظرفیت ۲۰۰ هزار تنی صادرات سخن می گوید اما مسئولان تدبیر کنند تا با کشتار مرغ های تخم گذار به وارد کننده تخم مرغ تبدیل نشویم.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس همچنین از عدم واریز وجه خرید گندم دو شهرستان خبر داد و گفت: این موضوع طی نامه ای به وزیر جهاد کشاورزی پیگیری شده است.

مطهری بیان داشت: گزارش پیگیری ها و اقدامات صورت گرفته در مورد پرداخت وجه خرید گندم از سوی اداره کل بازرگانی و غله استان سمنان ارائه شده اما بازهم تلاش داریم تا ۱۰۰ درصد وجوه مرتبط با گندم خرید تضمینی به حساب کشاورزان واریز شود تا امید برای تولید در سال زراعی آتی نیز داشته باشند.

وی با بیان اینکه ۴۸ درصد از وجه گندم خریداری شده دو شهرستان شامل ۱۸ هزار تن تا ۲۲ خردادماه ۱۴۰۱ به حساب کشاورزان واریز شده است، گفت: پرداخت وجه باقیمانده نیز به زودی انجام خواهد شد.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس همچنین با بیان اینکه وزرا بر اساس ارائه برنامه به رئیس جمهور و مجلس مورد اعتماد قرار گرفتند، تاکید کرد: با توجه به عدم پاسخ مناسب به توقعات و گلایه ها در برخی حوزه ها تغییر برخی وزرا به مرحله قطعیت رسیده و درباره انتصاب افراد جایگزین رایزنی‌ها صورت گرفته است.

کد خبر: ۱۵۶٬۷۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha