۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱
شرکت‌های حوزه IT و ICT استان زنجان توانمند هستند
معاون پارلمانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

شرکت‌های حوزه IT و ICT استان زنجان توانمند هستند

زنجان-معاون پارلمانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شرکت‌های حوزه IT و ICT استان زنجان توانمند هستند و این مهم می تواند استان را  در اقتصاد دیجیتال به نقطه معینی می رساند. 

به گزارش خبرنگار بازار،رضا باقری‌اصل عصر چهارشنبه در جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی،به قانون اخذ مجوزها برای شرکت‌ها و نهادها اشاره کرد و گفت: طبق قوانین جدید، مجوزها دو دسته است.

وی اظهار کرد: اول مجوز ثبتی مبنا و اعلامی و دوم مجوزهای تأییدمحور که باید هر دو این مجوزها اخذ شود.

معاون پارلمانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ،به وظایف اقتصاد دیجیتال در حوزه مجوزها اشاره کرد و گفت: کارگروه اقتصاد دیجیتال باید مجوزها را اعلام و سپس صادر کند و در نهایت در دیتابِیس مشخص شود.

باقری‌اصل تاکید کرد: توضیحات پایلوت استانی واضح نیست و پایلوت استانی برای استان زنجان در ذات خود موضوع بسیار مفید است.

وی به طراحی نرم‌افزار «زنجان من» اشاره کرد و گفت: ما می‌توانیم به راحتی از سرویس‌هایی مانند زنجان من در راستای پیشرفت اقتصاد دیجیتال استان زنجان و تنوع در سرویس‌های الکترونیکی و نیز ایجاد پایلوت استانی استفاده کنیم.

معاون پارلمانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ابراز کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از هرگونه ایده و طرح و نیز تلاش برای پیشرفت اقتصاد دیجیتال حمایت کرده و تلاش می‌کنیم که استان زنجان در این حوزه توسعه پیدا کند.

یاقری اصل به همکاری‌هایی که منجر به ارائه سرویس استانی می‌ اشاره کرد و گفت : حوزه‌های متعددی برای همکاری در راستای ارائه سرویس استانی وجود دارد.

وی با بیان اینکه شرکت‌های حوزه IT و ICT استان زنجان توانمند هستند،افزود: این مهم می تواند استان را در اقتصاد دیجیتال به نقطه معینی می رساند.

کد خبر: ۱۵۶٬۵۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha