۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸
اکثر ناوگان جاده ای کشور فرسوده است
معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور :

اکثر ناوگان جاده ای کشور فرسوده است

زنجان-معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های راهداری در حوزه حمل و نقل مربوط به عمر ناوگان است که اکثراً فرسوده است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد تیموری ظهر چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان،گفت: مشکلاتی که امروز در استان زنجان داریم، بیشتر مربوط به آزادراه زنجان به تبریز است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه آزادراه زنجان به تبریز، پروژه مشارکتی است، به همین خاطر باید تلاش کنیم تا از این وضعیت خارج شویم.

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: معیشت به عنوان یکی دیگر از چالش‌های پیش روی حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان است.

تیموری تاکید کرد: به جد دنبال اختصاص اعتبارات مناسب و پایدار در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هستیم.

وی افزود: یکی از دلایل اصلی مشکلاتی که امروز در حوزه اعتبارات با آن مواجه هستیم، به خاطر تغییراتی است که در هزینه‌ها ایجاد شده است.

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ابراز داشت: استان زنجان در بحث حوادث طبیعی جزو استان‌های پیش‌قدم و همواره کمک‌حال این سازمان بوده است.

تیموری گفت: در حمل کالاهای اساسی، همایش پیاده‌روی اربعین راهداری توانسته عملکرد خوبی داشته باشد.

وی گفت: زنجان به خاطر قرارگیری در کریدور شرق و غرب از نظر حمل و نقل از اهمیت زیادی برای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برخوردار است.

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ادامه داد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این سازمان در حوزه حمل و نقل مربوط به عمر ناوگان است که اکثرا فرسوده است و این میزان فرسودگی ناوگان به حدی است که کارخانجات داخلی توان تولید و جایگزینی در این زمینه را ندارند.

کد خبر: ۱۵۶٬۵۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha