۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
شناسایی یک هزار و ۱۳۰ مورد تخلف در بازار کالاهای اساسی همدان
سرپرست سازمان جهادکشاورزی همدان خبرداد:

شناسایی یک هزار و ۱۳۰ مورد تخلف در بازار کالاهای اساسی همدان

همدان - سرپرست سازمان جهاد کشاورزی همدان از شناسایی یک‌هزار و ۱۳۱ مورد تخلف در بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی خبر داد.

به گزارش بازار، رضا بهراملو با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۱۲ هزار و ۹۸۸ مورد بازرسی بر بازار کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی در قالب گشت‌های مشترک روزانه سازمان جهاد کشاورزی انجام‌ شده است، اظهار کرد: از این تعداد بازرسی پنج هزار و ۸۹۳ مورد مربوط به کالاهای اساسی محصولات کشاورزی و هفت هزار و ۹۵ مورد مربوط به حوزه آرد و نان بوده است.

وی از شناسایی یک‌هزار و ۱۳۱ مورد تخلف در نظارت و بازرسی‌های انجام گرفته به ارزش ۳۴ میلیارد و ۶۹۱ میلیون ریال یاد کرد و گفت: از این تعداد تخلف ۵۱۴ مورد به ارزش ریالی ۳۲میلیارد و ۷۲۹ میلیون ریال به تخلفات کالاهای اساسی و ۶۱۷ مورد به ارزش ریالی یک‌میلیارد و ۹۶۱ میلیون ریال به تخلف آرد نان اختصاص داشته است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با تأکید بر اینکه اغلب تعداد گروه‌های بازرسی و نظارت دو نفره است، یادآور شد: در استان همدان ۳۲ گروه در حوزه آرد و نان و ۲۰ گروه در سایر اقلام اساسی و کشاورزی نظارت و بازرسی دارند.

وی با بیان اینکه از ۱۲ هزار و ۹۸۸ بازرسی بر بازار کالاهای اساسی، سه هزار و ۸۵۳ مورد با شناسایی ۲۵۳ فقره تخلف به ارزش ۲۹ میلیارد و ۲۱۲ میلیون ریال به بازرسی و نظارت‌های قبل از اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها بود ، عنوان کرد: ۹ هزار و ۱۳۵ مورد بازرسی با شناسایی ۷۵۸ فقره تخلف به ارزش پنج میلیارد و ۴۷۹ میلیون ریال نیز به بازرسی‌ بعد از مردمی‌سازی یارانه‌ها اختصاص دارد.

وی اضافه کرد: از ابتدای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها پنج هزار و ۹۱۱ مورد بازرسی و نظارت در زمینه آرد و نان در استان با شناسایی ۵۰۶ فقره تخلف به ارزش یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال انجام شده است.

بهراملو اضافه کرد: تعداد سه هزار و ۲۲۳ مورد بازرسی و نظارت از کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی با شناسایی ۲۵۳ فقره تخلف به ارزش سه میلیارد و ۸۴۸ میلیون ریال انجام‌ گرفته است.

کد خبر: ۱۵۶٬۵۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha