۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
برخورداری ۹۴ درصد جمعیت شهری و روستایی زنجان از نعمت گاز طبیعی
مدیرعامل شرکت گاز زنجان خبر داد:

برخورداری ۹۴ درصد جمعیت شهری و روستایی زنجان از نعمت گاز طبیعی

زنجان - مدیرعامل شرکت گاز زنجان با بیان اینکه ۸۴.۶ درصد از خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند، گفت: در مجموع بیش از ۹۴.۹ درصد خانوارهای روستایی و شهری از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از شرکت گاز زنجان، موسی احمدلو گفت: همه مشترکان گاز این استان در مناطق شهری و روستایی برای پرداخت هزینه مصرف گاز خود سه ماه فرصت دارند.

وی اظهار کرد: با توجه به تمهیدات پیش بینی شده به دلیل شیوع کرونا ویروس، مشترکان خانگی، تجاری، صنعتی، کشاورزی در مناطق شهری و روستایی استان سه ماه برای پرداخت قبض گاز مصرفی خود فرصت دارند.

مدیرعامل شرکت گاز زنجان تاکید کرد: این فرصت سه ماهه برای پرداخت قبض گاز شامل مشترکان بدهکار نیز می‌شود و این زمان تنفس تا پایان خرداد ماه تعیین شده است و بر اساس اطلاع رسانی های صورت گرفته قرائت کنتورهای خانگی و تجاری گاز تا اطلاع بعدی حضوری، انجام نمی‌شود.

احمدلو تاکید کرد: مشترکان برای اعلام رقم کنتور، دریافت قبض و نحوه پرداخت خود هیچ نگرانی نداشته باشند چرا که شرایط لازم برای ارائه خدمات از طریق بسترهای غیرحضوری فراهم و در دسترس قرار دارد.

وی با بیان اینکه در زنجان ۷۱۳ روستای بالای ۲۰ خانوار وجود دارد و گاز رسانی به ۲۰۰ روستا در برنامه شرکت گاز استان بوده و طراحی اولیه انجام شده است، ابراز داشت: به ازای هر خانوار اگر تا ۱۲ میلیون تومان هزینه کفاف بدهد آن روستا در برنامه گاز رسانی است.

مدیر عامل شرکت گاز زنجان گفت: روستاهای صعب العبور چالش شرکت گاز استان در گاز رسانی به روستاها است و روستاهای باقی مانده در دور دست بوده و کوهستانی و صعب العبور هستند که هزینه اجرای گاز رسانی را بالا می‌برد.

احمدلو با بیان اینکه ۸۴.۶ درصد از خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز بهره مند هستند، افزود: در مجموع بیش از ۹۴.۹ درصد از خانوارهای روستایی و شهری از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

کد خبر: ۱۵٬۶۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha