۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۵
فرسودگی ناوگان حمل و نقل هزینه ترابری سازه های فلزی را چند برابر می کند
در گفتگو با بازار؛

فرسودگی ناوگان حمل و نقل هزینه ترابری سازه های فلزی را چند برابر می کند

گرگان- موسوی، مدیرعامل شرکت سوله استرآباد با اشاره به فرسودگی ناوگان حمل و نقل بار در کشور گفت که استهلاک و قیمت بالای لوازم یدکی هزینه های ترابری سازه های فلزی را چند برابر کرده است.

سید علی موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: متاسفانه در صنعت حمل و نقل در قیاس با کشورهای همسایه یا رقیب با وضع مطلوب فاصله زیادی داریم و نوسازی ناوگان باری یک اصل ضروری است.

مدیرعامل شرکت سوله استرآباد افزود: تورم در هزینه حمل در بخش انتقال مواد اولیه به کارگاه و انتقال تولیدات برای مشتری، قیمت تمام شده محصولات را افزایش داده است.

وی ادامه داد: با وجود آنکه قیمت حامل های انرژی در کشور نسبت به کشورهای همسایه کمتر است اما به دلیل مستهلک بودن ماشین آلات حمل و نقل قیمت کرایه هزینه بالایی به قیمت نهایی تحمیل می کند.

موسوی گفت: هر چند ضرورت واردات ماشین آلات باری بر کسی پوشیده نیست اما برخی رانت های فساد مانع ورود ساده و راهگشا این اقلام به داخل کشور می شوند.

مدیرعامل شرکت سوله استرآباد در خصوص قیمت مواد اولیه مورد نیاز در تولید سازه های فولای افزود: طی سه سال اخیر و همپای تحولات و تلاطم بازار طلا و نفت قیمت آهن تا ۱۰ برابر افزایش داشته است.

موسوی گفت: مواد اولیه شرکت از فولاد گیلان، اصفهان و اهواز تامین می‌شود و سیم جوش های مورد استفاده هم ساخت کشور است.

وی بیان کرد: تولیدات ما در ساختمان سازی و صنایع کاربرد داشته و اسکلت پیش ساخته کارخانجات، ساختمان های مسکونی و سازه های فولادی را آماده و در محل نصب می کنیم.

کد خبر: ۱۵۶٬۳۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha