۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸
نیازمند نوآوری در کیفیت و فرآوری نان هستیم
وزیر جهاد کشاورزی:

نیازمند نوآوری در کیفیت و فرآوری نان هستیم

وزیر جهاد کشاورزی گفت: در حوزه نان به‌شدت نیازمند نوآوری هستیم و در این راستا باید در مورد کیفیت، فرآوری و غنی‌سازی نان کار کنیم.

به گزارش بازار، سید جواد ساداتی نژاد در بازدید از سوله‌های اختصاص یافته اداره کل غله و خدمات بازرگانی تهران به منظور ایجاد ناحیه نوآوری صنعت غذا که با همراهی سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری انجام شد، اظهار داشت: با توجه به سابقه اداره کل غله و خدمات بازرگانی تهران، می‌توانیم این مکان را به موزه آرد نان و غذا تبدیل کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: اداره کل غله و خدمات بازرگانی تهران می‌تواند در بخشی از سوله‌ها به مرکز نوآوری در صنعت غذا در بحث آرد، گندم و نان تبدیل شود و جوانان در این حوزه فعالیت کنند.

به گفته وی، نان در کشورمان به‌شدت نیازمند نوآوری است و باید بر روی کیفیت، فرآوری و غنی‌سازی نان کار کنیم.

ساداتی نژاد گفت: در حال حاضر کنجاله سویا برای مرغدار کیلویی ۱۷ هزار تومان تمام می‌شود و باید به سمت ارزان‌سازی خوراک حرکت کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی بر ارزان‌سازی خوراک دام نیز تاکید کرد و افزود: مراکز دانش‌بنیان در حوزه کشاورزی در این زمینه می‌توانند کمک کنند.

وی با بیان این که در این مجموعه برای حضور از بزرگان حوزه غله و نان دعوت شود، گفت: سازوکارهای اجرایی برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در صنعت غذا را در این مجموعه ایجاد می‌کنیم.

کد خبر: ۱۵۶٬۱۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha