۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹
رکود فروش به دلیل نبود کولر در بازار صنایع دستی آبادان/ انگلیسی ها نتوانستند خرید کنند
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

رکود فروش به دلیل نبود کولر در بازار صنایع دستی آبادان/ انگلیسی ها نتوانستند خرید کنند

آبادان- نادری، یک فعال صنایع دستی گفت: بازار هنر آبادان که در آن محصولات صنایع دستی عرضه می‌شود به دلیل نبود کولر با رکود فروش مواجه شده است.

مریم نادری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در حال حاضر تعدادی از هنرمندان صنایع دستی آبادان محصولات خود را در بازار هنر این شهر واقع در خیابان دبستان به فروش می‌رسانند.

وی افزود: متاسفانه با توجه به اینکه دمای هوا در شهری مثل آبادان این روزها به ۵۰ درجه رسیده، نبود کولر در این بازار باعث شده که عملا امکان فروش محصول وجود نداشته باشد تا جایی که بازدیدکنندگان نیز از شدت گرمی هوا و نبود سیستم سرمایشی به شدت گلایه‌مند هستند.

این فعال صنایع دستی یکی از راهکارهای توسعه گردشگری را توجه به صنایع دستی عنوان کرد و گفت: طی روزهای اخیر پنج گردشگر انگلیسی به منظور بازدید و خرید صنایع دستی وارد بازار هنر آبادان شدند ولی به دلیل شدت گرمای هوا سریعا از این بازار خارج شدند.

نادری خواستار توجه جدی مسئولان نسبت به مشکلات بازار هنر آبادان شد و تاکید کرد: از مسئولان سازمان منطقه آزاد اروند درخواست می شود ۸ کولر برای این بازار در نظر بگیرند زیرا اگر این مهم رقم نخورد به دلیل گرمای شدید هوا و همچنین فضای بسته حداقل سه ماه این بازار هیچگونه فروشی نخواهد داشت.

کد خبر: ۱۵۶٬۱۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha