۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۲
­­پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان، بسیج ملی برای اجرای پروژه ملی
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد

­­پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان، بسیج ملی برای اجرای پروژه ملی

نایب رئیس دوم کمیسیون اقتصادی مجلس بر لزوم بسیج ملی برای اجرای پروژه ملی پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از رسانه مالیاتی ایران، نایب رئیس دوم کمیسیون اقتصادی مجلس بر لزوم بسیج ملی برای اجرای پروژه ملی پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان تاکید کرد.

حجت الاسلام محمد باقری بنابی نایب رئیس دوم کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه یکی از کارهای خیلی خوب که دولت سیزدهم در دستور کار قرار داده، اجرایی نمودن قانونپایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیاناست، بر لزوم بسیج ملی برای اجرای این پروژه کلان ملی تاکید کرد.

نایب رئیس دوم کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اگر می‌خواهیم اداره کشور از درآمدهای نفتی جدا بشود و بتوانیم روی پای خود بایستیم باید به موضوع مالیات در کشور بیشتر و دقیق‌تر توجه کنیم.

باقری با اشاره به اینکه دولت مردمی یعنی دولتی که توسط مردم اداره می‌شود، تشریح کرد: وقتی که مردم به دولت مالیات می‌دهند و از طرفی دولت هم می‌داند درآمدش از مالیات مردم است در نتیجه یک دولت پاسخگوی مردمی خواهد بود که احترام مردم در این دولت حفظ می‌شود.

وی افزود: دولتی که با مالیات مردم اداره می‌شود، مردم را، ولی نعمت خود می‌داند، اما اگر دولت به نفت وابسته باشد کم کم از مردم فاصله می‌گیرد و آنگونه که شایسته است به مردم پاسخگو نخواهد بود.

حجت الاسلام محمد باقری، یکی از مهمترین راه‌های شفافیت در اقتصاد کشور را اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان دانست و تصریح کرد: هر چه داده ها، اطلاعات و شفافیت بیشتر باشد عدالت بیشتر و در نتیجه رضایتمندی افزایش پیدا می‌کند، که اجرای این قانون این مهم را محقق خواهد نمود.

نایب رئیس دوم کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه، اگردرآمد همه اقشار در کشور شفاف باشد مالیاتی هم که گرفته می‌شود عادلانه و شفاف می‌شود گفت: تا زمانیکه اطلاعات کافی و شفافیت نباشد، حوزه مالیات ستانی با مشکلات و چالش‌هایی روبه رو خواهد بود.

حجت الاسلام محمد باقری در پایان بر لزوم بسیج ملی برای اطلاع رسانی و اقناع سازی افکار عمومی جهت آشنایی با مزایای اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان در کشور و اجرای این پروژه ملی تاکید کرد.

کد خبر: ۱۵۶٬۱۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha