۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵
راهنمای خرید سه نوشیدنی ساز گرم پرطرفدار بین عموم مردم

راهنمای خرید سه نوشیدنی ساز گرم پرطرفدار بین عموم مردم

نوشیدنی سازها دستگاه های کاربردی هستند که به کمک آن ها می توانیم در کمترین زمان ممکن دلچسب ترین نوشیدنی ها را آماده و لذت نوشیدن آن ها را تجربه کنیم.

بازار؛ گروه صنعت: نوشیدنی سازها دستگاه های کاربردی هستند که به کمک آن ها می توانیم در کمترین زمان ممکن دلچسب ترین نوشیدنی ها را آماده و لذت نوشیدن آن ها را تجربه کنیم. در این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی سه دستگاه نوشیدنی ساز پرکاربرد در زندگی های امروزی و ویژگی آن ها بپردازیم.

قهوه، نوشیدنی بسیار پرطرفدار و خوش طعمی است که علاقه مندان فراوانی در سراسر جهان دارد. در ایران نیز روز به روز به علاقه مندان این نوشیدنی خوش عطر و طعم اضافه می شود، تا جایی که داشتن یک دستگاه قهوه ساز و یا اسپرسوساز هر فرد علاقه مند به قهوه را وسوسه به نوشیدن آن می کند.

در بازار گسترده قهوه سازها، خرید قهوه ساز و اسپرسوساز به صرفه و البته با کیفیت نیاز به دانستن نکات مهم و تخصصی دارد. اگر به فکر خرید یک دستگاه قهوه ساز و اسپرسوساز برای منزل، محل کار و یا کسب و کار کوچک خود افتاده اید، این مقاله به شما کمک می کند تا انتخاب بهتری داشته باشید.

قهوه سازها

قهوه ساز دستگاهی است که با عبور دادن بخار با فشار زیاد از بین دانه های قهوه، برای شما قهوه تهیه می کند. قیمت قهوه ساز بسته به نوع و حجم آن متغیر می باشد. حجم قهوه ساز براساس ظرفیت تعداد فنجان ها سنجیده می شود. قهوه سازها خود به دو دسته دستی و برقی تقسیم می شوند و در قهوه سازهای برقی فیلترهایی وجود دارد که برای تهیه قهوه کاربرد دارند. قهوه سازها معمولا از یک مخزن آب ، یک سری که پودر قهوه در آن ریخته می شود و فیلتر فلزی و یا فیلتر کاغذی قهوه تشکیل شده است. در قسمت خروجی دستگاه قهوه ساز یک قوری از جنس شیشه ای و یا سرامیکی قرار دارد که بعد از این که آب جوش بر روی فیلتر قهوه ریخته می شود قهوه آماده شده وارد این قوری می شود، که در این مرحله کار دستگاه قهوه ساز به پایان رسیده است و قهوه شما آماده نوشیدن است.

راهنمای خرید سه نوشیدنی ساز گرم پرطرفدار بین عموم مردم

اسپرسوسازها

اسپرسو یکی از محبوب ترین نوشیدنی هایی است که طرفداران زیادی در دنیا دارد و در عین حال ترکیب پایه اکثر قهوه‌ های دنیا نظیر لاته، ماکیاتو و کاپوچینو را تشکیل می‌دهد. از هر نوع دانه قهوه‌ ای می‌ توان اسپرسو تهیه کرد. این نوشیدنی طرفداران زیادی در ایران دارد و در بسیاری از منازل یک دستگاه اسپرسوساز دیده می‌ شود. دستگاه های اسپرسوساز در طرح، اندازه و ویژگی های مختلف تولید می شوند. اساس کار دستگاه های اسپرسوساز فشار بخار آبی است که توسط دستگاه های اسپرسو تولید می گردد. عبور پر فشار بخار آب از میان دانه های آسیاب شده قهوه طی یک فرآیندی در نهایت منجر به تهیه اسپرسو توسط دستگاه های اسپرسوساز می گردد. دستگاه اسپرسوساز همانطور که از نامش پیداست برای تهیه انواع قهوه و اسپرسو کاربرد دارد و در سریع ترین زمان ممکن قهوه ‌ای خوش طعم و لذیذ را برای شما فراهم می کند. لازم به ذکر است که نازل بخار دستگاه، در قیمت اسپرسوساز تاثیر به سزایی دارد.

راهنمای خرید سه نوشیدنی ساز گرم پرطرفدار بین عموم مردم

انواع دستگاه های اسپرسوساز:

اسپرسوساز دستی

دستگاه‌های اسپرسو دستی که به آن ها دستگاه های اسپرسوساز پیستونی نیز گفته می شود، برای تهیه ی یک اسپرسوی خوب می توانید از آن استفاده کنید. یکی از نکات مهمی که در هنگام خرید این دستگاه باید به آن توجه کنیم، نوع اهرم آن است. بعضی از آن ها دارای اهرم پیستون فنر و برخی دیگر دارای اهرم مستقیم هستند.

اسپرسوساز نیمه اتوماتیک

دستگاه‌ های اسپرسوساز نیمه اتوماتیک دارای پمپ برقی است که استفاده از آن را بسیار راحت ‌تر از نمونه‌ های دستی این محصول می ‌کند. به طور کلی اسپرسوساز نیمه اتوماتیک امروزه محبوب‌ ترین نوع دستگاه اسپرسو در بازار هستند.

اسپرسوساز تمام اتوماتیک

علاوه بر پمپ الکترونیکی، سازندگان اسپرسوساز تمام اتوماتیک میزان و تحویل آب را در فرآیند ساخت اسپرسو نیز خودکار می‌کنند. در نتیجه، استفاده از آن، حتی از مدل‌های نیمه اتوماتیک راحت‌ تر است.

شما با توجه به نیاز و استفاده از این دستگاه می توانید، اسپرسوساز مورد نیازتان را انتخاب و خریداری کنید. کیفیت نوشیدنی شما به قدرت و توان دستگاه شما وابسته است پس بایستی در خرید اسپرسوساز، به توان دستگاه توجه کنید چرا که توان اسپرسوساز یعنی قدرتی که برای تولید یک فنجان اسپرسو مد نظر است. مناسب ترین قدرت موتور برای یک اسپرسوساز ۱۰۰۰-۱۶۰۰ وات است.

کتری برقی

از دیگر دستگاه هایی که هنگام خریدبسیاری از افرادی که به‌ دنبال خرید کتری برقی هستند، دو مشخصه را برای این محصول مد نظر دارند. اینکه کتری، سریع آب را به نقطه ی جوش برساند و دوم قیمت مناسبی داشته باشد. از ویژگی های مهمی که در زمان خرید کتری برقی باید به آن توجه نمود می توان به تایمر، قطع کن خودکار و میزان آب سنج اشاره کرد.

با دوام‌ ترین کتری‌ های برقی آن ‌هایی هستند که در تولید آن ها از استیل ضد زنگ استفاده شده است. اغلب کتری‌ های برقی از جنس شیشه، پلاستیک نسوز، استیل ضدزنگ یا ترکیبی از این مواد ساخته می‌شوند. استیل ضد زنگ و شیشه کیفیت بهتری نسبت به پلاستیک دارند. اما از سوی دیگر پلاستیک حرارت کمتری را از خود به بیرون منتقل می‌ کند و سطح کتری داغ نمی‌ شود. اگر جنس قسمت داخلی کتری از پلاستیک باشد، می ‌تواند بر مزه آب تاثیر منفی بگذارد.

راهنمای خرید سه نوشیدنی ساز گرم پرطرفدار بین عموم مردم

فروشگاه آنلاین لوازم خانگی انتخاب سنتر انواع قهوه ساز،اسپرسوساز و کتری برقی را با بهترین قیمت برایتان فراهم نموده است. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای خرید انواع لوازم خانگی می توانید به سایت فروشگاه آنلاین لوازم خانگی انتخاب سنتر مراجعه نمایید.

کد خبر: ۱۵۶٬۰۸۸

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha