۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
۶۰ درصد اعتبارات سفر رئیس جمهور به سمنان اختصاص یافت
در گفت‌وگو با بازار تاکید شد؛

۶۰ درصد اعتبارات سفر رئیس جمهور به سمنان اختصاص یافت

سمنان- مالکی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان گفت: ۶۰ درصد اعتبارات سفر رئیس جمهور به سمنان اختصاص یافته و امیدواریم دستگاه‌ها در زمینه جذب دیگر اعتبارات نیز اهتمام بیشتری داشته باشند.

نادر مالکی در گفتگو با خبرنگار بازار، درباره آخرین وضعیت مالی و اعتباری استان سمنان در آستانه تیرماه سال مالی دستگاه های اجرایی، تاکید کرد: در بخش های مختلف برای سال ۱۴۰۰ حدود ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار جذب شد که توانستیم شاهد اختصاص آن به بخش های مختلف باشیم.

وی با بیان اینکه این اعتبارات در تمام بخش ها اختصاص یافت، تاکید کرد: کشاورز، آب، میراث فرهنگی و گردشگری و ... از جمله بخش هایی بودند که این اعتبارات را جذب و صرف پروژه های مرتبط با خودشان کردند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان درباره سفر آبان ماه سال قبل رئیس جمهور به استان تاکید کرد: در این سفر حدود ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی مصوب شد .

مالکی با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد اعتبارات عمرانی سفر جذب شده است، ابراز کرد: امیدواریم که با جلسات متعددی که در مجموعه استانداری و دستگاه های عالی برگزار کرده ایم بتوانیم تا ابتدای سال مالی یا نخستین روز تیرماه ۱۴۰۱ شاهد جذب ۱۰۰ درصد این اعتبارات باشیم.

وی با بیان اینکه اکثر دستگاه ها توانسته اند به خوبی اعتبارات را جذب کنند، گفت در حوزه کشاورزی و دامداری وضعیت بهتر بوده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان بیان کرد: نوسازی مدارس، راهداری، طرح های مربوط به حفظ ارزش های دفاع مقدس و ... نیز توانستند جذب خوبی از اعتبارات را انجام دهند همچنین دانشگاه های استان هم توانستند جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات را صورت دهند.

کد خبر: ۱۵۶٬۰۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha