۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲
حدود ۱۷ هزار میلیارد تومان به حساب سازندگان طرح نهضت ملی مسکن پرداخت شد
مدیرعامل بانک‌ مسکن:

حدود ۱۷ هزار میلیارد تومان به حساب سازندگان طرح نهضت ملی مسکن پرداخت شد

شایان، مدیرعامل بانک‌ مسکن گفت: در طرح نهضت ملی مسکن در مجموع ۱۷ هزار و۵۰۰ میلیارد تومان به حساب سازندگان واریز شده است.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن تازه‌ترین وضعیت افتتاح حساب، واریز وجه و پرداخت تسهیلات به سازندگان را از محل تسهیلات و آورده متقاضیان اعلام کرد.

مدیرعامل بانک مسکن با اعلام اینکه تاکنون ۴۷۶ هزار و ۸۲۳ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در بانک افتتاح حساب کردند، گفت: از تعداد کل متقاضیان افتتاح حساب کرده در بانک مسکن تاکنون ۱۶ هزار و ۹۰۰ میلیاردتومان از آورده متقاضیان به بانک واریز شده است.

شایان ادامه داد: جمع آورده متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ۱۶ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان است که از جمع آورده متقاضیان تاکنون ۹ هزار میلیاردتومان به حساب سازندگان واریز شده و مابقی نیز نزد بانک است تا بنا به درخواست دستگاه‌های متولی به سازندگان پرداخت شود.

به گفته شایان، از محل تسهیلات نیز تاکنون ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به حساب سازندگان پرداخت شده است.

مدیرعامل بانک مسکن توضیح داد: تعداد ۲۷۹ هزار و ۲۶۴ واحد به بانک برای انعقاد قرار داد معرفی شده که از این تعداد، ۸۶هزار و ۶۱۹ واحد قراردادهایشان منعقد شده است و مبلغ تسهیلات منقعد شده ۲۹ هزار و ۵۰۰ میلیاردتومان است.

گفتنی است، طرح نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های دولت سیزدهم در بخش مسکن است که احداث ۴ میلیون واحد مسکونی طی ۴ سال دولت سیزدهم را در برنامه قرار داده است. به گفته وزیر راه و شهرسازی تاکنون اراضی ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن تامین و شناسائی شده است که یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد از این اراضی کاربری مسکونی دارند و مابقی نیز در مرحله تغییر کاربری و الحاق به محدوده هستند.

کد خبر: ۱۵۶٬۰۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha